۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۷
اخبار الکامپ 2019

همراه اول با شعار «تحقق رویای دیجیتال» می‌آید

ایتنا - اپراتور موبایل همراه اول در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین المللی الکامپ، با آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های «ارزش افزوده»، «نوآوری» و «خدمات مشتریان» پای به این رویداد خواهد گذاشت.
همراه اول با شعار «تحقق رویای دیجیتال» می‌آید
به گزارش ایتنا و به نقل از روابط عمومی همراه اول، اپراتور تلفن همراه کشور برای معرفی و ارائه آخرین محصولات و سرویس های مبتنی بر اینترنت پرسرعت، در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) شرکت می کند.
 
همراه اول در این نمایشگاه، با آخرین دستاوردها و توانمندی های خود در حوزه های «ارزش افزوده»، «نوآوری» و «خدمات مشتریان» به استقبال از بازدیدکنندگان می رود.
 
همچنین این شرکت با معرفی قابلیت های اپلیکیشن های «همراه من»، «همراه یار»، «باشگاه فیروزه ای» و درگاه های رسمی خرید شارژ و بسته های اینترنتی این شرکت، ثبت نام آنلاین انواع سیم کارت های همراه اول در سامانه های گلچین و شاپ، شارژ و بسته های اینترنتی در فروشگاه آنلاین همراه اول در خدمت بازدیدکنندگان خواهد بود.
 
ارائه تمامی خدمات اعم از تعویض سیم کارت قدیم به نسل جدید، فروش و فعال سازی سیم کارت های دانشجویی، دانش آموزی و کودک، فعال سازی خدمات غیر حضوری از دیگر برنامه های همراه اول و شرکت های زیرمجموعه آن در این نمایشگاه است.
 
علاوه بر حضور بخش های خدمات مشتریان، محصولات و خدمات، فروش و جذب و استخدام همراه اول، شرکت های ستاره اول، مبین نت، انارستان و هاب های بهشتی و اصفهان نیز در قالب شرکت های همکار همراه اول در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.
 
قرار است براساس برنامه زمانبندی شده، پنل ها و کارگاه های مرتبط با حوزه های فنی در سالن های مختلف و طی روزهای برگزاری این نمایشگاه در غرفه همراه اول برگزار شود.
 
علاقه مندان برای بازدید از غرفه های همراه اول در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی الکامپ، می توانند ۲۷ تا ۳۰ تیر ماه به سالن های خلیج فارس، الکامپ جابز و فضای باز جلوی سالن خلیج فارس مراجعه کنند.

گفتنی است، نمایشگاه الکامپ با شعار آینده بهتر و با هدف ارائه دستاوردهای عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران از پنج شنبه پیش رو توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد. 
 
کد مطلب: 57359
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام