۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۶

هوشمندهای شهری در الکامپ 25

ایتنا - سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به همراه مرکز و دبیرخانه تهران هوشمند از پنجشنبه، ۲۷ تیرماه در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک (الکامپ) با ارائه سرویس‌ها و خدمات برخط و هوشمند شهری میزبان مردم و علاقه‌مندان است.

به گزارش ایتنا، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران به نمایندگی از شهرداری تهران با حضور در بزرگ‌ترین رویداد فناوری و نوآوری کشور که به مدت چهار روز از ۲۷ تا ۳۰ تیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران برپاست، به معرفی خدمات هوشمند شهرداری تهران و اقدامات و فعالیت‌های این نهاد در زیست‌بوم نوآوری کشور در دوره اخیر مدیریت شهری می‌پردازد.

غرفه سازمان فاوای شهرداری تهران در سالن ۸ نمایشگاه بین‌المللی در این چهار روز، میزبان رویدادهای متنوع و تبادل تجربیات گوناگون استارتاپ‌ها، شرکت‌های نوآور، فناور و افراد و نهادهای فعال در زیست‌بوم نوآوری کشور خواهد بود.

بازدید و حضور شهردار تهران و اعضای شورای شهر، نشست خبری مدیرعامل سازمان، نشست مدیران عامل فاوای کلان‌شهرها، برگزاری دومین دوره چالش نوآوری تهران هوشمند (هکاتون) و برای نخستین بار، رونمایی از چندین پروژه «تهران هوشمند» از جمله رویدادهایی است که در این چهار روز برگزار خواهد شد.

گفتنی است، نمایشگاه الکامپ با شعار آینده بهتر و با هدف ارائه دستاوردهای عرصه طراحی، ساخت و تولید و پشتیبانی از محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر و دیجیتال در اقتصاد ایران از پنج شنبه پیش رو توسط سازمان نظام صنفی رایانه‌ای برگزار خواهد شد. 
کد مطلب: 57349
برچسب ها: الکامپ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام