۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۳

آموزش رجیستری گوشی مسافری و ثبت در همتا در 2 روش

آموزش جامع رجیستری گوشی های مسافری پرداخت عوارض گمرک ثبت در همتا در دو روش از طریق کارشناس رجیستری و سایت رسمی سامانه گمرک
آموزش رجیستری گوشی مسافری و ثبت در همتا در 2 روش
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------


اگر گوشی از خارج از کشور آوردید و یا تلفن همراه رجیستر نشده از بازار خریداری کردید در این آموزش از 2 روش به شما خواهیم گفت که چطور میتوانید عوارض دستگاه را پرداخت و در سامانه همتا ثبت کنید توجه کنید آموزش زیر برای دیوایس های بدون کد فعال سازی است چنانچه شما گوشی یا ساعت هوشمندی از ایران دارای گارانتی یا به عنوان رجیستر شده خریداری میکنید فروشنده موظف است کد فعال سازی 6 رقمی را در اختیار شما قرار دهد، در غیر این صورت با یکی از دو روش زیر اقدام به پرداخت عوارض دستگاه و رجیستری گوشی نمایید.

 

آموزش دو روش رجیستری گوشی تلفن همراه



1. از طریق سرویس لینک زیر کلیه اطلاعات درخواستی در لینک زیر را ارسال کنید اقدامات لازم صفر تا صد و بدون دردسر توسط کارشناس، برای رجیستری گوشی شما انجام خواهد شد و در حداکثر 1 روز کاری دستگاه شما در سامانه ثبت میشود.
 
همچنین سرویس فوق برای دستگاه هایی که به هر نحوی در سامانه ثبت نمیشوند "مدل نامعتبر است"، "اطلاعات در بانک اطلاعاتی گمرک و همتا نیستمشکلات مربوط به پاسپورت و... پشتیبانی ارائه میکنند.

 



 

مزایای استفاده از سامانه اندرویدزوم


    - دریافت کد فعالسازی آنی (حداکثر 1 روز کاری)
     - پشتیبانی (روزهای اداری ساعات 10 الی 17)
     - تجربه بالای کارشناسان برای حل مشکلات رجیستری
     - گارانتی بازگشت وجه

 

روش دوم: ثبت توسط شخص از طریق سامانه گمرک


1. وارد سامانه گمرک شوید.
2. IMEI های دستگاه خود را وارد کنید و ادامه را بزنید و سپس مجدد ادامه را بزنید. توجه داشته باشید اگر گوشی شما دو سیم کارت ساپورت هست حتما IMEI دوم را نیز وارد کنید.
 


3. در صفحه بعد از منوی کشویی مدل دقیق گوشی بهمراه حافظه درست را انتخاب کنید و چند لحظه منتظر بمانید تا فیلد های دیگر پر شوند و ادامه را بزنید.

 


4. در این صفحه باید اطلاعات خود یعنی کد ملی، شماره پاسپورت (معتبر که سفر خارجی داشته باشد و در سه ماه اخیر از مرز مشخصی وارد ایران شده باشد)، شماره تماس و گمرک ورودی را انتخاب کنید و ادامه را بزنید. (توجه: کد ملی و شماره تلفن و پاسپورت باید برای یک شخص باشد.)

 


5. حالا باید منتظر باشید تا کد 4 رقمی اهراز هویت برای شماره تماسی که وارد کردید ارسال شود.

 


6. پس از وارد کردن کد 4 رقمی و ورود به صفحه بعد یک صفحه مانند زیر مشاهده میکنید که مبلغ گمرک و شناسه پرداختی برای شما صادر میشود که باید اقدام به پرداخت آن نمایید.

 

7. پرداخت نهایی و ارسال اطلاعات به همتا
بعد از پرداخت حتما دکمه ارسال به همتا را بفشارید تا اطلاعات شما از گمرک به همتا ارسال شود و پیامکی حاوی کد 6 رقمی بگیرید (در این روش ممکن است به صورت آنی کد را دریافت نکنید و تا چند هفته طول بکشد. در این صورت میتوانید برای دریافت آنی از سرویس ارسال مجدد کد فعال سازی استفاده نمایید.)
 

 

آموزش فعال سازی گوشی در سامانه همتا


اگر موفق شدید با یکی از روشهای ذکر شده در بالا کد 6 رقمی دریافت نمایید تقریبا کار تمام است و در این مرحله کافیست با یکی از دو روش زیر آن را برای شماره ای که قصد دارید در دستگاه وارد و استفاده کنید فعال نمایید بدین منظور میتوانید از سامانه همتا یا با شماره گیری کد #7777* این اقدام را انجام دهید.
 


توجه داشته باشید میتوانید کد را برای هر شماره همراه که میخواهید در گوشی استفاده نمایید، فعال کنید و نیاز نیست حتما شماره ای که با آن پرداخت عوارض گمرک داشتید را وارد کنید.
 
 
کد مطلب: 57340
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام