۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۰

چند راهکار ساده برای سفر با تورهای طلایی تابستان ۹۸

از این فرصت هوای خوب تابستان و روزهای طولانی استفاده کنید و برای کشف سرزمین‌های جدید و زیبا سفر کنید.
چند راهکار ساده برای سفر با تورهای طلایی تابستان ۹۸
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



سفر کردن و دیدن سرزمین‌های جدید یکی از هیجان انگیز‌ترین تجربیات زندگی است. از این فرصت هوای خوب تابستان و روزهای طولانی استفاده کنید و برای کشف سرزمین‌های جدید و زیبا سفر کنید در اینجا ۳ تور گردشگری که برای انتخاب در تابستان مناسب هستند را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

تور چین؛ سفر به شهرهای مدرن در شرق دور
تور چین سفر به میان شهر‌های پیشرفته ای همچون پکن، شانگهای و گوانجو است که هم دیدنی‌های فراوانی از زمان امپراطوری‌های چینی دارد و  هم فرصت خوبی برای خرید‌های ارزان به شما می‌دهد.
هتل‌های چین با استاندارد‌های بالا و بسیار خوش ساخت هستند. تور‌های تابستانه چین به صورت ترکیبی و چند مقصدی برنامه‌ریزی می‌شوند و به اضافه شهر‌های معروفش می‌توانید شیان را هم ببینید. تورها معمولا از حدود ۷ شب تا ۹ شب برنامه‌ریزی می‌شوند و در تابستان ۹۸ با تور چین بر روی دیوار اعجاب انگیز چین قدم میزنید و شهر تاریخی و سه هزار ساله‌ی پکن را می‌بینید. در میدان تیان امن قدم بزنید و در بازار‌های جالب شانگهای خرید کنید، چانه زدن در بازار چین را فراموش نکنید و همیشه از نصف قیمت پیشنهادی فروشنده شروع کنید.
برای روز‌های اقامت در چین بهتر است هتل چهار و پنج ستاره رزرو کنید تا در روزهای سفر از هتل مانی نیز لذت ببرید. تمام تور‌های آژانس مقتدر سیر دارای گشت شهری برای تمام شهر‌ها هستند و شما به همراه یک راهنمای فارسی زبان از دیدنی‌های برجسه شهر‌ها دیدن می‌کنید.  در آژانس مقتدر سیر انواع تور‌های گردشگری و نمایشگاهی چین با نظم بالا و با پرواز‌ ماهان برنامه‌ریزی می‌شوند. و راحت و مستقیم به چین می رسید.
پهناور بودن این کشور به نوعی است که مانند ایران همه جور اب و هوایی در آن یافت می شود با رفتن به گوانگجو و از انجا به شن‌زن شهر ساحلی زیبایی را می‌بینید که یکی از مقاصد توریستی و ساحلی بسیاری از چینی‌ها است.
سفر به چین نیاز به ویزا دارد که در قالب تور‌های گردشگری آژانس‌های مسافرتی می‌توانند برای گردشگران اقدام به اخذ ویزای چین کنند. برای دیدن این کشور زیبا با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.
 
تور ارمنستان؛ تجربه سفر خانوادگی به کشوری ارزان
تور ارمنستان برای خانواده‌های ایرانی بسیار مناسب و شادی افرین است. ارمنستان به وسیله نزدیکی به ایران هم ارزان است و هزینه‌ گزافی برای سفر نیاز ندارد. تور‌های گردشگری زمینی و هوایی را به مقصد ایروان از روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر بررسی کنید و با توجه به تعداد روز هایی که می‌توانید در سفر باشید تور مناسب را انتخاب کنید.

سفر‌های ارمنستان معمولا ۳ یا چهار شب برنامه‌ریزی می‌شوند و با پرواز ارمنیا ایر به راحتی به فرودگاه ایروان می‌رسید و از آنجا با ترنسفر‌های فرودگاهی آژانس به هتل می‌رسید.
پیشنهاد می‌کنیم از میان هتل های چهار و پنج ستاره انتخاب کنید، تمام اتاق‌ها با صبحانه مفصل و ارمنی برای گردشگران رزرو می‌شود.
این شهر با دیدنی‌های تاریخی و مدرن روز‌های شما را پر می‌کند، به دیدن ساختمان اپرای ایروان بروید و تا موزه هنرهای معاصر قدم بزنید، حتی می‌توانید در کافه‌های اطراف موزه قهوه بنوشیدو مجسمه های جالب محوطه و گردشگران را تماشا کنید. عصر‌ها میدان جمهوری با فواره‌های آب زیبا دیدنی می‌شود، مردم هر در این میدان به دور هم جمع میشوند و فضایی برای معاشرت و تماشای مردم این شهر به شما می‌دهد.

در سفر تابستان به این شهر از خوش‌گذرانی در پارک آبی غافل نشوید و به همراه همسفرانتان به پارک آبی ارمنستان واتر ورد بروید و از سرسره‌های آبی بلندش لذت ببرید و در استخر های پر آب فرود بیایید. در همان نزدیکی میتوانید مجسمه مادر و باغ گیاهشناسی ایروان را هم ببینید.
سفر به ارمنستان تجربه‌ای بیادماندنی از معاشرت با مردم خون‌گرم ارمنی و امتحان کردن غذاها و نوشیدنی‌های فوق‌العاده ارمنی است. بار سفر ببندید و برای تازه‌ کردن حال و هوا برای سفر به ارمنستان با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید.
 
 
تور فیلیپین؛ ماجراجویی در میان آتش‌فشان‌های مشهور دنیا
اخذ ویزای فیلیپین شما را مسافر یکی از زیباترین دیدنی‌های شرق آسیا با هزاران جزیره خیره کننده می‌کند. جایی که بهترین انتخاب ممکن برای سفر در روزهای تابستانی و زیباست. آژانس با سابقه مقتدر سیر تور‌های گردشگری را با استاندارد‌های بالا برای گردشگران برنامه‌ریزی کرده است در آبهای فیلیپین می توانید در مرداد ۹۸ کروز سواری کنید و از شهری‌های زیبایی همچون مانیل و پالاوان دیدن کنید البته تور‌ها برنامه‌ریزی‌های متنوع‌ای دارند و می‌توانید با کشتی‌های کروز به جزیره ال نیدو بروید و مدهوش این طبیعت زیبا شوید.
تور‌های فیلیپین از حدود ۷ شب تا ۹ شب برنامه‌ریزی می‌شوند و گردشگران با پرواز قطر به راحتی به فلیپین می رسند.

همه تور‌ها دارای انواع گشت‌های شهری و بین شهری و همین‌طور ترنسفر فرودگاهی هستند. تور فلیپین انتخاب خوبی برای سفر‌های رومانتیک و ماجراجویانه نیز هست. غذاهایی با طعم جدید را امتحان کنید و در آبهای زلال اقیانوس شیرجه بزنید.
این کشور معابد تاریخی و باستانی فراوان و زیبایی نیز دارد که دیدنش برای طراحان معماری و عکاسان و هنرمندان بسیار جذاب است.
از محبوب‌ترین مناطق تایلند می‌توان به ساحلی با ماسه‌های سفید و طوسی و حتی صورتی اشاره کرد، در منظقه ویسایاس ماسه‌ها صورتی هستند و فضای رویایی پیش روی شما ظاهر می‌شود.
برای سفر به فیلیپین نیاز به ویزا دارید، بعد از آنکه به کمک کارشناس‌های مقتدر سیر ویزای فیلیپین را دریافت کردید، حالا برنامه‌تان را هماهنگ کنید تا چند روزی رویایی را با تور فیلیپین همراه شوید.
منبع ‌: ویرلن
 
 
کد مطلب: 57332
برچسب ها: رپرتاژ گردشگری
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام