کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

انقلاب در طراحی آیفون‌های سال 2020

www.theinquirer.net , 26 تير 1398 ساعت 8:31

ایتنا - این روزها بیشتر سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی ناچ به‌کاربرده شده در صفحه‌نمایش‌ها را به نفع حفره‌های درون صفحه‌نمایش یا دوربین‌های چرخشی کنار می‌زنند. بااین‌حال بر اساس ادعاهای جدید مینگ-چی کو به‌عنوان تحلیل‌گر محصولات اپل، این کمپانی فعلا قصد کنار گذاشتن طراحی ناچ (حفره بالای نمایشگر) را ندارد.


یکی از تحلیل‌گران اپل با گمانه‌زنی‌ها و شایعات حدیدی در رابطه با طراحی آیفون‌های سال 2020 توجهات را به خود جلب کرده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت theinquirer، این روزها بیشتر سازندگان تلفن‌های همراه هوشمند اندرویدی ناچ به‌کاربرده شده در صفحه‌نمایش‌ها را به نفع حفره‌های درون صفحه‌نمایش یا دوربین‌های چرخشی کنار می‌زنند. بااین‌حال بر اساس ادعاهای جدید مینگ-چی کو به‌عنوان تحلیل‌گر محصولات اپل، این کمپانی فعلا قصد کنار گذاشتن طراحی ناچ (حفره بالای نمایشگر) را ندارد.
 
این تحلیل‌گر ادعا کرده است که آیفون‌های سال آینده اگرچه همچنان از ناچ صفحه‌نمایش بهره‌مند خواهند شد اما برای کاهش سایز این ناچ از دوربین جلویی کوچک‌تری استفاده خواهند کرد.  دوربین‌های بدنه پشتی این تلفن‌های همراه نیز با طراحی متفاوتی عرضه می‌شوند و سیستم جدید هفت تکه‌ای بهره‌مند خواهند شد که جزئیات بیشتری از آن‌ها در دسترس نیست.
 

 
 
علاوه بر این مینگ-چی کو پیش‌بینی کرده است که طراحی آیفون‌های سال 2020 به نسبت آیفون‌های حال حاضر با تفاوت‌های چشم‌گیری عرضه خواهند شد. بااین‌حال نحوه تغییر طراحی این آیفون‌ها که درواقع نسل جدید آیفون‌های X، XS و XR  هستند، هنوز مشخص نیست.
 
کو در رابطه با آیفون‌های سال 2021 اپل نیز پیش‌بینی‌هایی ارائه کرده است و مدعی شده است که این همراه‌های هوشمند از فناوری تشخیص اثرانگشت تمام صفحه و دوربین TrueDepth تعبیه‌شده در صفحه‌نمایش بهره‌مند خواهند شد. باید منتظر بود و دید که پیش‌بینی‌های این تحلیل‌گر شناخته‌شده اپل تا چه حد درست از آب درمی‌آید.
 


کد مطلب: 57317

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57317/انقلاب-طراحی-آیفون-های-سال-2020

ايتنا
  https://www.itna.ir