کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

آغاز آزمایش روبات‌های جنگی در سال 2020

www.theverge.com/ , 31 تير 1398 ساعت 10:55

ایتنا - ارتش آمریکا اعلام کرده است که نسخه جدید وسیله نقلیه جنگی روباتیک خود را در سال آینده میلادی آزمایش خواهد کرد. اگرچه این آزمایش‌ها شامل ورود این وسیله نقلیه به محیط جنگی واقعی نمی‌شوند اما از آن برای نشان دادن فناوری‌های مختلفی که ممکن است در آینده در پلتفرم‌های دیگر به کار رود و توسط سربازها در منطقه جنگی استفاده شود، بهره‌گیری می‌شود.


خودروی جنگی روباتیک جدید ارتش ایالات‌متحده باقابلیت‌های فراتر از انتظار در سال آینده میلادی توسط سربازان واقعی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theverge، ارتش آمریکا اعلام کرده است که نسخه جدید وسیله نقلیه جنگی روباتیک خود را در سال آینده میلادی آزمایش خواهد کرد. اگرچه این آزمایش‌ها شامل ورود این وسیله نقلیه به محیط جنگی واقعی نمی‌شوند اما از آن برای نشان دادن فناوری‌های مختلفی که ممکن است در آینده در پلتفرم‌های دیگر به کار رود و توسط سربازها در منطقه جنگی استفاده شود، بهره‌گیری می‌شود.
 
این وسایل نقلیه بر پایه نفربر زره‌پوش M113 ساخته‌شده‌اند و توسط سربازان واقع در وسیله نقلیه‌ای به نام Mission Enabler Technologies-Demonstrator یا به‌اختصار MET-D  حضور دارند، هدایت می‌شود. خودروهای MET-Ds به چند دوربین و یک برجک مراقبت تجهیز شده است که سربازان می‌توانند از طریق پنل‌های لمسی آن را کنترل کنند. 
 

 
 
اولین فاز آزمایش این وسیله نقلیه جنگی از ابتدای ماه مارس آغاز خواهد شد و شامل دو خودروی MET-D و چهار RCVS خواهند بود. هر خودروی MET-D توسط یک راننده، تفنگدار و 4 سرباز که برای ارزیابی مانور سطح مقدماتی  یک جفت RCV را کنترل می‌کنند، هدایت می‌شود. مرکز سیستم‌های خودروهای زمینی ارتش و تیم خودروهای چندکاره رزمی پیشرفته نتایج این رزمایش را بررسی خواهند کرد و اصلاحات موردنیاز برای انجام آزمایش‌های بعدی را انجام خواهند داد.
 
فاز بعدی این آزمایش‌ها البته بزرگ‌تر خواهد بود و یک پیاده‌نظام این خودروهای RCV را در اروپا تست خواهد کرد. علاوه بر این در اواخر سال 2021 میلادی 6 خودروی MET-Ds و 4 خودروی RCV مورد آزمایش قرار می‌گیرند. علاوه بر این ارتش ایالات‌متحده هم‌اکنون به توسعه یک پلتفرم جدید برای خودروی RCV مشغول است که آن را در طی چند ماه گذشته نیز آزمایش کرده بود.
 


کد مطلب: 57315

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57315/آغاز-آزمایش-روبات-های-جنگی-سال-2020

ايتنا
  https://www.itna.ir