۰
plusresetminus
شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۱۲

حذف نرم افزار خانه هوشمند گوگل از بازار اندروید و iOS

ایتنا- به نظر می‌رسد که به‌تازگی گوگل نرم‌افزار Nest خود را برای اپل واچ و دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل WearOS از کار انداخته است.
حذف نرم افزار خانه هوشمند گوگل از بازار اندروید و  iOS
به نظر می‌رسد که به‌تازگی گوگل نرم‌افزار Nest خود را برای اپل واچ و دستگاه‌های مجهز به سیستم‌ عامل WearOS از کار انداخته است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، کاربرانی که به‌تازگی نرم‌افزار Nest را روی دستگاه‌های پوشیدنی خود بازکرده‌اند، پیامی مبنی بر پشتیبانی نشدن Nest در سیستم‌ عامل  Wear OS دریافت می‌کنند.
گوگل در این رابطه اعلام کرده است که این اقدام به دلیل استفاده کم از این نرم‌افزار بوده است اما حقیقت این ماجرا این است که این نرم‌افزار به این زودی‌ها همه‌گیر نخواهد شد و به همین دلیل گوگل سرمایه‌گذاری زیادی روی آن نکرده است.
 
در حال حاضر کاربران می‌توانند دستگاه‌های Nest خود را به حساب کاربری گوگل متصل کنند، اما تمامی قابلیت‌های نرم‌افزار قدیمی به این سیستم راه پیدا نکرده است.
تنها بازنده‌های اصلی در این میان کاربران اپل واچ هستند که مسیر مستقیمی برای دستیابی به این قابلیت ندارند.
البته کاربران اندروید هنوز اعلاناتشان را روی ساعتشان دریافت می‌کنند و دستیار گوگل نیز به‌خوبی به خدمت‌رسانی به آنها ادامه می‌دهد.
 
 

نکته جالب این است که بسیاری از محصولات سری Nest گوگل به‌تازگی در کشورهای مختلف معرفی شده‌اند و برای مثال دستگاه گوگل Nest Hub Max قرار است تا در چند هفته آینده در کشور انگلستان به مخاطبان عرضه شود و این مشکل پشتیبانی نرم‌افزاری ممکن است بر روی فروش این محصولات تاثیر منفی بگذارد.
 
بر اساس این شرایط باید دید که تکلیف هزاران کاربر این تجهیزات که به‌صورت همزمان از دستگاه‌هایی که پشتیبانی نرم‌افزاری از آنها قطع شده است استفاده می‌کنند، چه خواهد شد و شرکت گوگل برنامه‌ای برای بهبود شرایط آن‌ها در آینده خواهد داشت یا خیر.
 
کد مطلب: 57299
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام