کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

راه اندازی آسان کسب و کار اینترنتی

23 تير 1398 ساعت 9:36

در طی ده سال آینده میزان سهم کسب و کارهای اینترنتی از بازار بیشتر از کسب و کارهای سنتی خواهد بود.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



همانطور که می دانید کسب و کارهای اینترنتی با سرعت بسیار بالایی در حال رشد هستند.
این پیشرفت تا حدی بالاست که پیشبینی می شود تا یک دهه آینده سهم کسب و کارهای آنلاین در مقایسه با کسب و کارهای سنتی از بازار بیشتر باشد!
این موضوع لزوم وارد شدن به کسب و کارهای آنلاین را نشان می دهد. پیشنهاد می کنیم کسب و کار خود را بصورت مستقیم یا نسبی به دنیای وب بیاورید تا در طی چند سال آینده بتوانید کسب و کار خود را توسعه دهید.

آینده کسب و کارهای اینترنتی چگونه خواهد بود؟
بخشی از رکورد مربوط به کسب و کارهای سنتی مربوط به رونق یافتن کسب و کارهای اینترنتی می باشد. اگر همه چیز به شکل فعلی ادامه داشته باشد در طی ده سال آینده میزان سهم کسب و کارهای اینترنتی از بازار بیشتر از کسب و کارهای سنتی خواهد بود.
اگر از همین امروز به فکر کسب و کار آنلاین باشید می توانید تا چند سال آینده، جایگاه خود را پیدا کرده و موفقیت کسب و کار خود را رقم بزنید اما اگر در چهارچوب سنتی بمانید ممکن است میزان بسیار قابل توجهی از مشتریان را از دست بدهید. کسب و کارهای آنلاین در بستر وب سایت قرار می گیرند که نیاز به راه اندازی آن خواهد بود.

ملزومات راه اندازی سایت
برای راه اندازی سایت به دامنه، هاست و سایت ساز نیاز داریم. دامنه به عنوان آدرس سایت، هاست به عنوان فضای سایت و سایت ساز نیز به عنوان سیستم مدیریت محتوا، ایفای نقش می کنند. ممکن است این سوال را داشته باشید که راه اندازی سایت نیاز به دانش فنی دارد و ما قادر به انجام آن نیستیم. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که ما یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم.

پیشنهاد ویژه میزبان فا برای راه اندازی کسب و کار
مجموعه میزبان فا با بیش از یک دهه سابقه طلایی در عرصه هاستینگ، طرحی ویژه را برای شما در نظر گرفته است. در قالب این طرح شما تنها با خرید هاست سالانه از میزبان فا ، سایر ملزومات سایت را به همراه نصب و راه اندازی آن بصورت رایگان در اختیار خواهید داشت!
خرید هاست از میزبان فا
برای خرید هاست از میزبان فا تنها کافیست بر روی لینک زیر کلیک کرده و وارد سایت شوید. پس از اینکار می بایست سرویس مورد نظر خود را انتخاب و سفارش دهید. با انتخاب دوره پرداخت سالانه، امکانات رایگان برای شما فعال و قابل انتخاب خواهد بود.
آدرس سایت میزبان فا : https://mizbanfa.net
هاست مخصوص وردپرس : https://mizbanfa.net/web-hosting/wordpress
هاست ایران : https://mizbanfa.net/iran-web-hosting
  


کد مطلب: 57290

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57290/راه-اندازی-آسان-کسب-کار-اینترنتی

ايتنا
  https://www.itna.ir