۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۲

اسنپ: به موضوع «حریم شخصی» بیشتر توجه می‌کنیم

ایتنا - کاربران مدعیند که مدیریت اسنپ، در توجه به حریم خصوصی آنها منفعل عمل کرده و از اهمیت موضوع حساس غفلت کرده که پاشنه آشیل این سرویس نیز محسوب می‌گردد.
اسنپ: به موضوع «حریم شخصی» بیشتر توجه می‌کنیم
اخیرا اتفاقاتی برای برخی سرویس‌های حمل و نقل اینترنتی رخ داده که بازتاب فراوانی در افکار عمومی و همچنین در رسانه‌ها داشته است، بصورتیکه حاشیه‌های این اتفاقات به حوزه‌های اجتماعی و سیاسی هم کشیده شده است.

این نوع رخدادها عموما متوجه عدم توجه به حریم شخصی کاربران این سرویس‌ها، و بروز نارضایتی برای آنان شده است.

شاید جنجالی‌ترین این اتفاقات، موضوعی باشد که برای کاربران اسنپ پیش آمد و پیامدهای زیادی بدنبال داشت.
کاربران مدعیند که مدیریت اسنپ، در توجه به حریم خصوصی آنها منفعل عمل کرده و از اهمیت موضوع حساس غفلت کرده که پاشنه آشیل این سرویس نیز محسوب می‌گردد.

به گزارش ایتنا بنظر می‌رسد که انتقادات کاربران و پیگیری رسانه‌ها و نیز شبکه‌های اجتماعی، سرانجام اهمیت این موضوع را در کانون توجه قرار داده است.
اکنون این شرکت ادعا کرده که از این پس، توجه بیشتری به موضوع حساس حریم خصوصی مبذول خواهد نمود.

در نامه‌ای که از سوی روابط عمومی اسنپ برای ایتنا ارسال شده، تاکید شده که به منظور پشتیبانی این موضوع، راهکاری جدید پیش‌بینی شده که در قالب امکانات جدید به اپلیکیشن اسنپ افزوده شده است.

در متن ارسالی اسنپ با اشاره به انتقادات مطرح شده در این خصوص، اعلام شده که «در گام اول گزینه "عدم حفظ حریم شخصی" را به بخش "بازخورد سفر" اضافه کردیم تا در پایان سفر بتوانید تجربه‌ خود را درباره حریم شخصی‌‌تان ثبت کنید. علاوه بر این، سیستم پشتیبانی اسنپ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به تمامی نیازهای مسافران است و چنانچه در طول سفر هر موردی خاطر شما را آزرد، می‌توانید از طریق تماس با پشتیبانی موضوع را اطلاع دهید.»
 
در این نامه افزوده شده: «به طور معمول، نقض حریم شخصی شامل رفتارهای غیرقانونی و گاه نابه‌هنجاری است که در محدوده شما اتفاق می‌افتد؛ از برخورد کلامی و فیزیکی گرفته تا سواستفاده از اطلاعات و داده‌ها.»

این شرکت ضمن تاکید مجدد بر اهمیت مواجهه با حریم خصوصی افراد، اعلام نموده که «تمامی نظرات مطرح‌شده در بخش "بازخورد سفر" با دقت کامل بررسی می‌شود... در صورت دریافت هر گونه گزارش، مبنی بر برخورد نامناسب با مسافر، این موضوع به طور جدی از سوی اسنپ پیگیری خواهد شد.»

 
کد مطلب: 57283
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام