۰
plusresetminus
شنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۰

جدیدترین پکیج های بوتان را بشناسید

شرکت بوتان طی چند دهه  فعالیت و حضور موفق در زمینه تولید محصولات گرمایشی توانسته با تولید پکیج های دیواری با کیفیت و راندمان بالا و کسب رضایت مشتریان در بازار رقابت در لیست پرفروش ترین پکیج ها قرار گیرد.
جدیدترین پکیج های بوتان را بشناسید
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



از سری تجهیزات گرمایشی ساختمان که جهت تأمین گرما و آب گرم مصرفی ساکنین واحدهای اداری و منازل به دلیل اشغال فضای کم، مصرف بهینه سوخت و انرژی، ایجاد گرمای یکنواخت و مطبوع مورد استقبال افراد بسیاری قرار گرفته و جایگزین موتورخانه های قدیمی شده پکیج بوتان است. امروزه در سراسر جهان شرکت های مختلف تولید کننده پکیج با توجه به نیاز بازار و تقاضای مشتری به تولید انواع پکیج با کیفیت های مختلف اقدام نموده و در بازار عرضه می نمایند. شرکت بوتان یکی از تولید کننده های مطرح پکیج گرمایشی در ایران می باشد. شرکت بوتان طی چند دهه  فعالیت و حضور موفق در زمینه تولید محصولات گرمایشی توانسته با تولید پکیج های دیواری با کیفیت و راندمان بالا و کسب رضایت مشتریان در بازار رقابت در لیست پرفروش ترین پکیج ها قرار گیرد.
 

4 مدل از جدیدترین و پر فروش ترین پکیج های دیواری بوتان
شرکت بوتان با رعایت استاندارد های ملی و بین المللی و همچنین استفاده از فن آوری های نوین با توج به نیاز مشتری پکیج دیواری برند خود را با طراحی خاص و قطعات با کیفیت تولید و به بازار عرضه می نماید. شرکت بوتان جهت آسایش مصرف کننده پکیج های جدید مجهز به معتبرترین قطعات استاندارد اروپا با راندمان بالاتر، کارکرد بهتر، قابلیت صرفه جویی بیشتر ارائه می نماید. در ادامه چهار مدل از جدیدترین پکیج های بوتان شامل مدل ورنا، پرولا پرو، پاویا و پارما را از نظر ساختار و عملکرد مورد بررسی قرار داده و به آن پرداخته ایم و به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با این محصولات با ما همراه باشید.
 
پکیج دیواری بوتان مدل پارما - PARMA
پکیج دیواری مدل پارما در ظرفیت های 22000 دارای سیستم احتراق بسته بدون فن و 24000 فن دار از محصولات تولیدی جدید شرکت بوتان می باشد. این پکیج ها دارای دو مبدل حرارت گرمایشی با کمترین میزان رسوب گیری و سیستم احتراق بسته دارای کارکرد با کمترین فشار آب بوده و بدون نوسان دما آب گرم مصرفی فوری، دائم، فراوان برای شما تأمین می نماید. پکیج بوتان مدل پارما دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار می باشد و قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی را دارد. سیستم ضد گریپاژ و شیر سه طرفه، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، سیستم محافظت دستگاه در برابر یخ زدگی از ویژگی های پکیج جدید پارما می باشد.

پکیج دیواری بوتان مدل پاویا - PAVIA
پکیج دیواری پاویا در ظرفیت 24000 در دو مدل فن دار و بدون فن مجهز به سیستم عیب یاب دیجتال از سری محصولات تولیدی جدید شرکت بوتان می باشد. پکیج دیواری بوتان مدل پاویا دارای دو مبدل حراراتی جهت تأمین گرمایش و آب گرم با کمترین میزان رسوب گیری و تنظیم خودکار جریان گاز، آب مصرفی بدون نوسان دما را در اختیار شما قرار می دهد. سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، سیستم محافظت دستگاه در برابر یخ زدگی از ویژگی های پکیج جدید پاویا می باشد. پکیج پاویا دارای 90% راندمان و بازدهی حرارتی می باشد همچنین قابلیت اتصال به حسگر دمای محیط بیرونی را دارد.
 
پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو - PERLA PRO
پکیج دیواری بوتان مدل پرلا پرو از سری محصولات تولیدی جدید شرکت بوتان می باشد. پکیج دیواری پرلا پرو در ظرفیت های 24000 ، 28000 ، 32000  دارای محفظه احتراق بسته و فن دار با بالاترین راندمان دارای دو مبدل حرارتی با کمترین میزان رسوب گیری جهت تأمین گرمایش محیط و آب گرم مصرفی کاربرد دارد . پکیج جدید بوتان مدل پرولا پرو دارای مشعل اتمسفریک با سیستم جرقه زن خودکار به همرا سیستم آیونایز حفاظت از شعله و دارای قابلیت اتصال به ترموستات اتاقی و حسگر دمای محیط بیرونی می باشد. این پکیج ها نیز مجهز به سیستم ضد گریپاژ و شیر سه طرفه، سیستم کنترل میکروپروسسوری عملکرد دستگاه، سیستم ایمنی تخلیه گازهای ناشی از احتراق، سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب در مدار گرمایش، سیستم محافظت دستگاه در برابر یخ زدگی از ویژگی های پکیج جدید پرلا پرو می باشد.

پکیج دیواری بوتان مدل ورنا -VERONA
پکیج دیواری مدل ورونا از محصولات جدید شرکت بوتان دارای محظفه احتراق بسته و از نوع فن دار و مجهز به سیستم نمایشگر دیجیتال می باشد. پکیج دیواری بوتان مدل ورونا دارای دو مبدل حرارتی گرمایش محیط و آب گرم مصرفی مورد نیاز را تأمین می نماید. پکیج ورنا دارای سیستم کنترل احتراق فعال و کنترل جریان گاز مصرفی می باشد و آب گرم بدون نوسان دما و فشار تأمین می نماید. این پکیج ها مجهزبه سیستم ایمنی محدود کننده حداکثر دمای آب در مدار گرمایش، سیستم محافظت دستگاه در برابر یخ زدگی از ویژگی های پکیج جدید ورنا می باشد.
 


شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به مجله دما پویا سایر مقالات درباره تأسیسات ساختمان را مشاهده و بررسی نمایید.
 
منبع : ویرلن
 
 
کد مطلب: 57281
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام