۰
plusresetminus
شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۵۰

آزمایش نسخه ویندوز جدید بدون استفاده از پسورد

ایتنا - مایکروسافت برای عرضه این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز 10 خود دلایل قانع‌کننده‌ای دارد. برای مثال قابلیت صفحه‌نمایش تلفن شما (Your Phone) هم‌اکنون با دستگاه‌های قدیمی و جدید مایکروسافت سرفیس کار خواهد کرد
آزمایش نسخه ویندوز جدید بدون استفاده از پسورد
مایکروسافت با عرضه ویندوز 10 پیش‌نمایش، قابلیت‌های جدیدی از قبیل ورود بدون پسورد به حساب‌های کاربری متعدد ثبت‌شده در ویندوز را بررسی می‌کند.
 
به گزارش ایتنا از وب‌سایت خبری تحیلی engadget، مایکروسافت به‌تازگی نسخه‌ای از ویندوز 10 پیش‌نمایش را منتشر کرده است که به کاربر اجازه می‌دهد تا تمامی حساب‌های کاربری یک دستگاه خاص را بعد از ورود به این سیستم‌عامل، بدون پسورد کند. کاربران برای قفل‌گشایی سیستم خود باید از سیستم تشخیص چهره ویندوز هلو (Windows Hello)، حسگر اثرانگشت، یک پین کد یا دکمه‌های امنیتی فیزیکی استفاده کنند. سپس با رفت به بخش Accounts و Sign-in options به گزینه بدون پسورد کردن حساب‌های کاربری درون این سیستم‌عامل دسترسی پیدا خواهد کرد.
 
 
 
بااین‌حال لازم به ذکر است که این قابلیت در حال حاضر تنها برای بخش کوچکی از کاربران کامپیوترهای خانگی فعال است پس احتمالا عرضه آن برای تمامی کاربران در حدود یک یا دو هفته طول بکشد. از آن‌هایی که این نسخه هنوز در حالت پیش‌نمایش است، پس مشاهده نقش‌های فراوان در آن چندان بعید نیست.
 
مایکروسافت برای عرضه این نسخه از سیستم‌عامل ویندوز 10 خود دلایل قانع‌کننده‌ای دارد. برای مثال قابلیت صفحه‌نمایش تلفن شما (Your Phone) هم‌اکنون با دستگاه‌های قدیمی و جدید مایکروسافت سرفیس کار خواهد کرد. شما ازاین‌پس می‌توانید از طریق نوار وظیفه به ایجاد رویدادهای تقویم بپردازید.  بااین‌حال اگر با بروز باگ‌های ناگهانی مشکل ندارید می‌توانید این نسخه از ویندوز 10 را در آینده نزدیک در اختیار داشته باشید و با استفاده از آن، آینده‌ای که مایکروسافت برای این سیستم‌عامل متصور شده است را از اکنون ببینید.
 
کد مطلب: 57271
برچسب ها: ویندوز رمز عبور
مرجع : www.engadget.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام