۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۸

افشای تصاویر گلکسی نوت 10

ایتنا - این روزها اخبار زیادی در رابطه با گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس ارائه می‌شود که داغ‌ترین آن‌ها مرتبط با تصاویر جدیدی است که وب‌سایت وین فیوچر (WinFuture) از این تلفن‌های همراه ارائه کرده است.
افشای تصاویر گلکسی نوت 10
به‌تازگی تصاویر جدیدی از تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس کمپانی سامسونگ در وب‌سایت‌های خبری افشا شده است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، این روزها اخبار زیادی در رابطه با گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس ارائه می‌شود که داغ‌ترین آن‌ها مرتبط با تصاویر جدیدی است که وب‌سایت وین فیوچر (WinFuture) از این تلفن‌های همراه ارائه کرده است. این تصاویر نشان‌دهنده آن هستند که دوربین جلویی دو دستگاه که در میانه بدنه پشتی آن‌ها تعبیه شده است، دارای سه لنز ویژه است که به‌صورت عمودی در کنار هم قرارگرفته‌اند.
 
در ماه گذشته میلادی مشخص شد که سامسونگ قرار است تا این بار تلفن‌های همراه هوشمند گلکسی نوت 10 را در تاریخ هفتم اوت در نیویورک رونمایی کند. سالنی که برای این رویداد در نظر گرفته شده است همان‌جایی است که این غول کره‌ای در سال گذشته میلادی از گلکسی نوت 9 رونمایی کرد.
 
 
 
در این تصاویر منتشرشده دکمه‌های کنترل صدا و پاور در سمت چپ بدنه گلکسی نوت 10 دیده می‌شوند و این بار در قسمت راست بدنه خبری از دکمه بیکسبی نیست. علاوه بر این وب‌سایت اندونزیایی سامسونگ در توییت خود ویدئویی را منتشر می‌کرد که برخی از قابلیت‌های بهره‌وری گلکسی نوت 10 را به نمایش درمیاورد. در این ویدیو نشان داده می‌شود که هم‌اکنون برای انجام چندوظیفه کامپیوتری روزانه به دستگاه‌های مختلفی مانند دسکتاپ، لپ‌تاپ، کارت حافظه و... نیازی نخواهید داشت. البته این توییت در حال حاضر پاک شده است.
 
همچنین در ابتدای هفته جاری تصاویر دیگری از صفحه‌نمایش‌های گلکسی نوت 10 عرضه شد که نشان‌دهنده موقعیت قرارگیری دوبین جلویی این دستگاه در میانه صفحه‌نمایش بود. بر اساس شایعات، گلکسی نوت 10 از دکمه‌های فیزیکی پاور و کنترل صدا برخوردار است اما هیچ درگاه هدفونی در بدنه آن دیده نمی‌شود. این تلفن همراه دارای صفحه‌نمایشی 6.66 اینچی و باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی است. همچنین اس پن در نظر گرفته شده برای گلکسی نوت 10  به‌تنهایی دارای یک لنز دوربین است. هنوز اطلاعاتی درباره قیمت این محصول منتشر نشده است.
 
کد مطلب: 57267
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام