کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مؤسس هواوی: سیستم عامل ما از اندروید و iOS سریع‌تر است

سايت خبری ايتنا , 22 تير 1398 ساعت 18:31

ایتنا- رن ژنگ فی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سیستم‌ عامل هنگ منگ کمپانی هواوی چیزی فراتر از تنها یک جایگزین برای اندروید خواهد بود.


رن ژنگ فی در مصاحبه‌ای اعلام کرد که سیستم عامل "هنگ منگ" کمپانی هواوی چیزی فراتر از تنها یک جایگزین برای اندروید خواهد بود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی indianexpress، هواوی در پی تحریم‌های امریکا به دنبال آن است که اتکا به سیستم‌عامل اندروید را کاهش بدهد.
رن ژنگفی به عنوان بنیان‌گذار هواوی در طی مصاحبه‌ای با مجله فرانسوی له پوینت (Le Point) اظهار داشته است که سیستم عامل هنگ منگ این کمپانی فراتر از جایگزینی برای اندروید خواهد بود.
 
ژنگ فی در مصاحبه یاد شده اعلام کرد که این سیستم‌ عامل خانگی به تلفن‌های همراه هوشمند و تبلت‌ها محدود نیست.
در حقیقت، سیستم‌ عامل هنگ منگ هواوی روی روترها، مراکز داده‌ها، مدارهای چاپی و... نیز کار خواهد کرد. علاوه بر این، بر اساس گفتگوهای این مصاحبه، این سیستم‌ عامل در اتومبیل‌ها و خودروهای خودران نیز به کار خواهد رفت.
 

 
 
گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که سیستم‌ عامل هنگ منگ 60 درصد سریع‌تر از اندروید است و ژنگفی نیز ادعا کرد که تأخیر پردازش این سیستم‌ عامل کم‌تر از 5 میلی‌ثانیه است.
او همچنین تأکید کرد که سیستم‌ عامل یاد شده احتمالاً از اندروید گوگل و سیستم‌عامل مک اپل سریع‌تر خواهد بود.
 
ژنگ فی در ادامه اظهارات خود اعلام کرده است که رقابت با اندروید و iOS را سخت می‌داند زیرا هر دوی این پلتفرم‌ها پشتیبانی توسعه‌دهنده قدرتمندی دارند.
با این‌ حال او اظهار کرد که هواوی با تمرکز بسیار زیادی برای توسعه یک اپ استور برای این سیستم‌ عامل جدید تلاش می‌کند.
 


کد مطلب: 57258

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57258/مؤسس-هواوی-سیستم-عامل-اندروید-ios-سریع-تر

ايتنا
  https://www.itna.ir