۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۰

ساعت هوشمند IBM با نمایشگر تاشو

ایتنا - نمایشگر این ساعت عجیب در حالت بسته شده 2 در 3 اینچ بوده و وقتی باز شود ابعاد آن به 4 در 6 اینچ افزایش پیدا می‌کند.
ساعت هوشمند IBM با نمایشگر تاشو

در حالی که شرکت‌های مختلف فناوری در حال رقابت به منظور تولید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشو هستند، آی.بی.ام دست به اقدامی جدید زده و ساعتی هوشمند با نمایشگر تاشو تولید کرده است.

به گزارش ایتنا از فارس، در حالی که شرکت های مختلف فناوری در حال رقابت به منظور تولید گوشی‌های هوشمند با نمایشگر تاشوهستند، آی بی ام دست به اقدامی جدید زده و ساعتی هوشمند با نمایشگر تاشو تولید کرده است. این اولین بار است که ایده تولید ساعت هوشمند با نمایشگر تاشو مطرح می شود. نمایشگر این ساعت بعد از بازشدن ابعادی به اندازه یک تبلت پیدا می کند و بدیهی است که در این شرایط نمی‌توان ساعت یادشده را به دست بست و باید آن را بر روی زمین قرار داد تا نمایشگر لمسی آن قابل استفاده باشد.

نمایشگر این ساعت عجیب در حالت بسته شده 2 در 3 اینچ بوده و وقتی باز شود ابعاد آن به 4 در 6 اینچ افزایش پیدا می‌کند. البته در مورد رابط کاربری این ساعت و امکانات آن پرسش های بی پاسخ فراوانی وجود دارد که فعلا آی.بی.ام به آنها جواب نداده است.
 

این ساعت که می تواند به عنوان یک رایانه شخصی قابل نصب بر روی دست مورد استفاده قرار بگیرد، احتمالا مجهز به سیستم عامل اندروید خواهد بود. هنوز مشخص نیست آیا آی.بی.ام برای عرضه این ساعت به بازار برنامه ای دارد یا خیر.
کد مطلب: 57245
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام