۰
plusresetminus
يکشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۲۲

عرضه "Windows Vision Skills" برای توسعه بینایی کامپیوتر

ایتنا- شرکت مایکروسافت تصمیم گرفت که برای ساده و موثر کردن توسعه بینایی کامپیوتر، ابزاری جدید را به بازار عرضه کند. این ابزار "Windows Vision Skills" نام دارد.
عرضه "Windows Vision Skills" برای توسعه بینایی کامپیوتر
بینایی کامپیوتر یکی از شاخه‌های مفید و فوق‌العاده کاربردی یادگیری ماشین است که در بخش‌ها و زمینه‌های متنوعی کاربرد دارد.
این فناوری در تشخیص چهره و شناسایی بیماری‌های مختلف به کار می‌آید و به همین خاطر شرکت‌های مهم و بزرگ فعال در حوزه فناوری ذهن خود را به سمت این فناوری معطوف کرده‌اند.

به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از ونچربیت، شرکت مایکروسافت یکی از شرکت‌هایی است که به شکل فعال و موثر، بینایی کامپیوتر را دنبال می‌کند و قصد دارد که استفاده از این فناوری و استقرار آن در سیستم عامل ویندوز را آسان و همگانی کند.
این شرکت به تازگی از پیش نمایش "Windows Vision Skills" رونمایی کرده است. این مجموعه، امکان آنالیز و تجزیه و تحلیل تصاویر و ویدیو را بر اساس هوش مصنوعی فراهم می‌کند.

مطابق جزئیات منتشره سه مهارت در این مجموعه وجود دارد. این مهارت‌ها تشخیص اشیاء، تشخیص ساختار و تشخیص عواطف هستند.
 
الیوت کاولی، یکی از توسعه‌دهندگان شرکت مایکروسافت در بیانیه خود اظهار داشت: «پیاده‌سازی و یکپارچه‌سازی راهکارهای موثر و مفید برای یادگیری ماشین و بینایی کامپیوتر یکی از کارهای دشوار و چالش برانگیز برای توسعه‌دهندگان است. این صنعت با سرعتی باور نکردنی و غیر قابل پیش‌بینی در حال رشد و پیشرفت است. هر روز راهکارهای ویژه و خاص به بازار عرضه می‌شود و همین مسئله کار را برای توسعه‌دهندگانی که می‌خواهند خود را با روش‌های روز تطبیق دهند، مشکل می‌کند.»
 

وی در ادامه بیانیه خود افزود:« چارچوب "Windows Vision Skills" استفاده از بینایی کامپیوتر را آسان می‌کند و روش استفاده از ماژول‌های بینایی کامپیوتر در برنامه‌های ویندوز را استاندارد و به‌روز نگه می‌دارد. توسعه‌دهندگان می‌توانند این مهارت‌ها را به انواع برنامه‌های Net ،Win32 ،Vwp اضافه کنند.»

توسعه‌دهندگان بینایی کامپیوتر می‌توانند از چارچوب‌های سرعت سخت‌افزاری مانند DirectX و DirectML در دستگاه‌های ویندوز استفاده کنند. مایکروسافت اعلام کرد که این چارچوب می‌تواند با چارچوب‌های یادگیری ماشینی مانند OpenCV کار کند.
  
 
کد مطلب: 57234
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام