۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۲
به زودی

کارت‌ تلفن‌های اعتباری جدید به بازار می‌آیند

ایتنا - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران از قابلیت شارژ و فعال‌سازی مجدد کارت های اعتباری تلفن همگانی از اول مردادماه امسال خبر داد.
کارت‌ تلفن‌های اعتباری جدید به بازار می‌آیند

مجید صدری - مدیرعامل شرکت مخابرات ایران - اظهار داشت: در فاز اول ساماندهی کارت های اعتباری، دستگاه‌های تلفن همگانی استان های تهران و البرز، تغییر یافته و دارندگان این کارت‌ها، برای فعال‌سازی روی سامانه جدید، از ابتدای مردادماه با در دست داشتن کارت تلفن همگانی و کارت شناسایی می توانند به مراکز امور مشترکان مخابرات مراجعه کنند.

وی افزود: سایر متقاضیان استفاده از خدمات دستگاه‌های تلفن همگانی فاقد کارت نیز می‌توانند از اول مرداد ماه ضمن به همراه داشتن کارت شناسایی به مراکز امور مشتریان استان‌های تهران و البرز، مراجعه و با پرداخت هزینه، نسبت به دریافت کارت جدید اقدام کنند.

به گزارش ایتنا از مهر، صدری گفت: باقی مانده اعتبار کارت های تلفن همگانی دارندگان کارت که تا پایان مردادماه ۹۸ به مراکز امور مشتریان مراجعه می کنند، به سامانه جدید منتقل شده و مشتریان می توانند از اعتبار منتقل شده برای برقراری تماس از طریق تلفن های همگانی استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه از اول شهریورماه سال جاری باقی مانده اعتبار این دسته از کارت‌ها غیر فعال می شود، خاطرنشان کرد: دارندگان کارت های تلفن همگانی، همچنان می توانند از طریق مراجعه به مراکز امور مشتریان بدون پرداخت هزینه، صرفاً نسبت به فعال‌سازی کارت های موجود خود اقدام و پس از خرید اعتبار از دستگاههای تلفن همگانی بهره برداری کنند.
کد مطلب: 57227
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام