۰
plusresetminus
يکشنبه ۲۳ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۴

امکان چت کاربران در واتس‌اپ، اینستاگرام و مسنجر

ایتنا- شرکت فیس‌بوک قصد دارد امکان چت میان کاربران اپلیکیشن‌های واتس‌آپ، اینستاگرام و فیس‌بوک مسنجر را فراهم کند.
امکان چت کاربران در واتس‌اپ، اینستاگرام و مسنجر
منابع آگاه گزارش دادند که شرکت فیس‌بوک قصد دارد یک یکپارچه‌سازی بزرگ بین پیام‌رسان‌های خود انجام دهد. این شرکت می‌خواهد به زودی بین اپلیکیشن‌های واتس‌آپ، اینستاگرام و مسنجر هماهنگی متقابل به وجود آورد. هماهنگی متقابل بین این برنامه‌ها به کاربران کمک می‌کند که بتوانند روی هریک  از این برنامه‌ها که باشند با هم ارتباط برقرار کنند.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از انگجت، آشاشازدا، مدیر محصول فیسبوک در کنفرانس F&2019 اعلام کرد که در آینده کاربران خواهند توانست در هر سه پلتفرم مسنجر، اینستاگرام و واتس‌آپ به یکدیگر پیام دهند و با هم تماس بگیرند. این قابلیت هماهنگی متقابل فقط یکی از چندین خصوصیت مسنجر جدید است. طبق سخنرانی زاکربرگ تمامی پیام‌ها نیز به صورت سرتاسری رمزنگاری خواهد شد.
 
با یکپارچه‌سازی این سه پیام‌رسان و رمزنگاری سرتاسری پیام‌ها حریم خصوصی هم بهتر از گذشته حفظ خواهد شد. شازما در سخنرانی خود گفت این پیام‌رسانی بین اپلیکیشن‌های مختلف مثل تماس گرفتن روی گوشی‌های مختلف است. مهم نیست که دوست شما از چه نوع خطی استفاده می‌کند. چه ایرانسل، چه همراه‌اول، شما می‌توانید باهم تماس بگیرید. این اتفاق برای پیام رسان‌های فیس‌بوک هم خواهد افتاد.
 

شازما اظهار داشت:« ما بر این باور هستیم که کاربران باید بتوانند با هر کسی که تمایل دارند ارتباط برقرار کنند.» البته مشخص نیست که چه زمانی این قابلیت در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. زاکربرگ معتقد است که ممکن است زمانی طول بکشد تا پیام رسان‌ها به صورت یکپارچه درآیند. ممکن است این قابلیت در سال آینده در اختیار کاربران قرار گیرد.
 
این سه اپلیکیشن برای همیشه مستقل خواهد ماند ولی تحت یک پلتفرم یکپارچه پیام‌رسانی فعالیت خواهند کرد. اخیرا ایرادات زیادی در زمینه حریم خصوصی به فیس‌بوک وارد شد و این شرکت اعلام کرد که تمامی تلاش خود را برای حفظ حریم خصوصی کاربران به کار خواهد بست. از این رو در تلاش است که برای یکپارچه‌سازی پیام‌رسان ها هم به سوگند خود پایبند باشد و یک پلتفرم عالی به وجود بیاورد که خاطر همه کاربران را آسوده کند.
 
 
کد مطلب: 57205
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام