۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۲

رازهای مالی پنهان در اقتصاد جهانی بازی

ایتنا - توسعه‌دهندگان و و طراحانی که در زمینه ساخت بازی فعالیت می‌کنند، رازهای زیادی در زمینه اقتصاد جهانی بازی می‌دانند. در این حوزه، رازهای گوناگونی هست که در این مطلب به آنها خواهیم پرداخت.
رازهای مالی پنهان در اقتصاد جهانی بازی

اقتصاد جهانی بازار بسیار شکوفا و پررونق است. این صنعت همیشه از گیرایی و اثربخشی بی‌نظیری برخوردار بوده است ولی در چند سال اخیر به شکل حیرت‌انگیزی به مخاطبان و درآمد آن اضافه شده است. طبق گزارش‌های منابع آگاه ، درآمد صنعت بازی بیش از 150 میلیارد دلار است و اگر به رشد سالیانه آن توجه کنید، با رقم 11 درصد مواجه خواهید شد.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از ونچربیت، با توجه به رشد و رونق اقتصاد بازی، ایجاد یک تجربه یکپارچه برای پرداخت‌ها در تمامی سطوح الزامی است و این سیستم می‌تواند رشد قطعی این اقتصاد را به همراه داشته باشد. دنیای پرداخت‌ها پیچیده است و ایجاد چنین سیستمی آسان نیست ولی به‌ هر حال رشد همیشه سختی را در کنار خود داشته است و رهبران صنعت بازی در جهان و سرمایه‌گذاران این حوزه همواره نگران یکی از جنبه‌های این پرداخت‌ها بوده‌اند، این جنبه، سیستم پرداخت درون‌بازی است.
 
راه‌های زیادی غیر از پرداخت درون‌بازی وجود دارد که تنش‌ها را از میان می‌برد و می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. برای رسیدن به درآمد ایده‌آل برای موفقیت بلندمدت و رقابت عالی، باید نگاهی جامع و عمیق بر نحوه تاثیرگذاری پرداخت بر کل فرآیند بیندازیم. اولین راز مالی، مربوط به قبل از عرضه بازی است که افراد زیادی از قبیل طراحان، مترجمان، نویسندگان و برنامه‌نویسان و غیره در عرضه این بازی دخیل هستند و هزینه‌های هنگفتی را دریافت می‌کنند. اگر این افراد خارج از کشور باشند، نیاز است که یک سری پیچیدگی برای انجام پرداخت به آنها پشت سر گذاشته شود.
 

وقتی بازی عرضه شد، هزینه‌های بازاریابی یکی از مهم‌ترین هزینه‌هاست. این بازی باید به فروش خوبی برسد. پس باید هزینه زیادی برای بازاریابی صرف شود. راز مالی اصلی در عرضه اقتصاد بازی پرداخت‌هایی است که درون بازی انجام می‌شود. در این نقطه شرکت‌های عرضه‌کننده بازی باید بتوانند امکان استفاده از انواع و اقسام سیستم‌های مالی را فراهم کند.
 
جلب اعتماد کاربران و گیمرها و مشتاق کردن آنها به پرداخت کار آسانی نیست. یک شرکت در کنار استفاده از سیستم‌های پرداخت مختلف باید هنر جلب رضایت مشتری را هم داشته باشد.
 
کد مطلب: 57203
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام