۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۶

گوگل صفحه کلید سوییفت را از جیمیل حذف می‌کند

ایتنا- نرم‌افزار کیبورد اندروید سوئیفت کی به‌احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور امتیازات جیمیل درون برنامه‌ای خود را حذف کند.
گوگل صفحه کلید سوییفت را از جیمیل حذف می‌کند
نرم‌افزار کیبورد اندروید سوئیفت کی به‌احتمال بسیار زیاد در آینده‌ای نه‌چندان دور امتیازات جیمیل درون برنامه‌ای خود را حذف کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، چندین کاربر سوئیفت کی به‌تازگی ایمیلی را دریافت کرده‌اند که اظهار داشته که این نرم‌افزار در صورتی‌ که خط‌مشی‌های خود را تغییر ندهد، دسترسی به محتوای جیمیل را از 15 جولای 2019 میلادی از دست خواهد داد.
 
البته هنوز مشخص نیست که این خط‌مشی‌ها در چه زمینه‌ای باید تغییر کنند، اما از آنجایی‌ که مهلتی 17 روزه به این نرم‌افزار داده شده است می‌توان حدس زد که اختلاف پیش‌ آمده میان گوگل و سوئیفت کی چندان حیاتی و جدی نیست.

همچنین تنها توضیحی که گوگل در این رابطه ارائه است نیاز سریع به اطمینان از خصوصی ماندن و حفظ اطلاعات شما است.
 
 
 
البته بسیاری بر این باورند که سوئیفت کی در نهایت، علت این مشکل را رفع خواهد کرد.
این نرم‌افزار هم‌اکنون سه‌ سالگی مالکیتش توسط مایکروسافت را طی می‌کند پس منابع کافی هم در اختیار دارد.

اگر این نرم‌افزار باسیاست‌های امنیتی گوگل منطبق نشود به معنای از کار افتادن ناگهانی آن نخواهد بود و تنها در صورت عدم دسترسی به پیام‌هایتان، تنها دقت خود را اندکی از دست خواهد داد.
 
همان‌طور که شاید متوجه شده باشید، سوئیفت کی پس از نصب اجازه دسترسی به بخش‌های بسیار زیادی را از شما طلب می‌کند که این با سیاست‌های دیتای جدید گوگل ناسازگار است.
به همین دلیل این احتمال وجود دارد که گوگل از دسترسی بیش‌ از حد این نرم‌افزار به اطلاعاتی که به نظر برایش ضروری نیستند شکایت دارد.

در نهایت باید منتظر بود و دید که آیا سوئیفت کی در این مورد می‌تواند نظر گوگل را جلب کند یا خیر.
 
کد مطلب: 57198
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام