کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

از کارافتادن نرم‌افزار Slack و زیر سوال رفتن عملکرد هزاران شرکت

21 مهر 1398 ساعت 15:29

ایتنا- نرم‌افزار پیام‌رسان کاری اسلک (Slack) در روز جمعه هفته پیش دچار مشکلات زیادی شد که از اصلی‌ترین آن‌ها تأخیر یا عدم ارسال پیام‌ها بود.


نرم‌افزار پیام‌رسان کاری اسلک (Slack) اخیرا دچار مشکلات زیادی شد که از اصلی‌ترین آنها تأخیر یا عدم ارسال پیام‌ها بود، مشکلی که سروصدای زیادی به پا کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، نرم‌افزار اسلک که چندی پیش در ارسال پیام‌ها با مشکلات زیادی در رابطه با ارسال پیام‌ها روبرو شده بود در توییتی اعلام کرد که: «متأسفیم، همین‌الان در حال بررسی برخی مشکلات ارتباطی هستیم. بابت صبرتان متشکریم!»

البته در نهایت این مشکل چند ساعت پس از بروز آن حل شد، و این کمپانی یک روز بعد در رابطه با علت به وجود آمدن آن توضیحاتی ارائه کرد.
 

 
بر اساس اطلاعات به‌ دست‌ آمده از این پلتفرم، برخی از سرورهای اسلک حدود ساعت 1:30 ظهر جمعه از دسترس خارج شدند. در نتیجه عملکرد این نرم‌افزار کاهش پیداکرده و موجب پیدایش خطاها و تأخیرهایی در اعلانات و ارسال پیام‌ها شد.

در ساعت 3:56 دقیقه بعدازظهر همان روز و پس از ساعت‌ها تلاش تیم پشتیبانی اسلک، این کمپانی اعلام کرد که رفرش کردن نرم‌افزار اسلک با دستور Ctrl + R می‌تواند ارتباط را مجدد برقرار کند، اما هنوز مشکل آپلود فایل برای برخی از کاربران پابرجا بود.
 
این کمپانی در سال 4:54 دقیقه بعدازظهر اعلام کرد که هنوز به‌سختی در تلاش است تا قابلیت آپلود فایل‌ها را دوباره راه‌اندازی کند و پس‌ از آن در ساعت 8:15 دقیقه جمعه‌شب همه‌چیز به حالت عادی برگشت و همه مشکلات به وجود آمده به‌کلی از بین رفت.
 


کد مطلب: 57195

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57195/کارافتادن-نرم-افزار-slack-زیر-سوال-رفتن-عملکرد-هزاران-شرکت

ايتنا
  https://www.itna.ir