کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خیابان استقلال استانبول

11 تير 1398 ساعت 13:21

در گذشته نام این منطقه، خیابان بزرگ بوده است، چندی بعد با توجه مسیحیان به این منطقه نام آن به "خیابان گرند رو دپرا" تغییر یافت، سال ها بعد با روی کار آمدن جمهوری ترکیه، نام استقلال برای این خیابان انتخاب شد.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



ترکیه در سال های اخیر به یکی از مقاصد گردشگری محبوب در بین افراد ایرانی تبدیل شده است، سالانه میلیون ها گردشگر به نقاط مختلف این کشور سفر می کنند، یکی از محبوب ترین شهرهای ترکیه، استانبول به حساب می آید، این شهر روز به روز در حال پیشرفت می باشد.

در این شهر مناطق گردشگری و تفریحی بسیاری وجود دارد، یکی از محبوب ترین مناطق آن خیابان استقلال استانبول نام دارد، در این خیابان مراکز تفریحی و تجاری و رستوران های بسیاری وجود دارد، همچنین برخی از جاذبه های گردشگری محبوب استانبول در نزدیکی این خیابان قرار گرفته اند، به همین دلیل گردشگران علاقه بسیاری به رزرو هتل های نزدیک به خیابان استقلال دارند.

لازم به ذکر است که در این خیابان چندین سالن سینما، موزه، گالری و پاساژ نیز وجود دارد که بازدید از آن ها خالی از لطف نیست. برای رزرو تور لحظه آخری ارزان استانبول کلیک کنید.

با مطالعه تاریخچه شهر استانبول متوجه خواهید شد که در گذشته نام این منطقه، خیابان بزرگ بوده است، چندی بعد با توجه مسیحیان به این منطقه نام آن به "خیابان گرند رو دپرا" تغییر یافت، سال ها بعد با روی کار آمدن جمهوری ترکیه، نام استقلال برای این خیابان انتخاب شد.
 
در امتداد خیابان استقلال بناهای تاریخی و گردشگری بسیاری نظیر کلیسا ها وجود دارد، از معروف ترین کلیسا های موجود در این خیابان می توان به کلیسای سانتا ماریا و کلیسای سنت آنتوان اشاره نمود، معماری کلیسای سنت آنتوان به سبک نئوگوتیک بوده و سبب شده است که این بنای مذهبی به یکی از زیبا ترین جاذبه های خیابان استقلال تبدیل گردد.

از دیگر مکان های دیدنی خیابان می توان به ایستگاه مترو تونل اشاره نمود، این ایستگاه دومین ایستگاه تاریخی موجود در جهان به حساب می آید که تاریخچه آن به سال 1875 میلادی باز می گردد. رزرو سریع تور دقیقه 90 ترکیه.

 

وجود مغازه ها، پاساژ ها و مراکز خرید متعدد در طول این خیابان، نظر علاقمندان به خرید را به سمت خود جلب کرده است، روزانه افراد بسیاری برای خرید اجناسی نظیر لباس، کیف و کفش، لوازم ورزشی، وسایل تزئینی، لوازم الکترونیکی و غیره به خیابان استقلال مراجعه می کنند.
جالب توجه است که قیمت اجناس عرضه شده در فروشگاه های این منطقه نسبت به سایر مناطق ترکیه مناسب تر می باشد. سفر با تور زمینی آنتالیا

گردشگران تور استانبول لازم است بدانند که یکی از مناطق استانبول که در طول شب به فعالیت خود ادامه داده و برای علاقمندان به شب زنده داری مناسب است در نزدیکی خیابان استقلال قرار گرفته است، این منطقه "بی اوغلو" نام داشته و افراد از درون آن می توانند نمای بسیار زیبایی از شهر را مشاهده کنند.
 
 
 


کد مطلب: 57167

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57167/خیابان-استقلال-استانبول

ايتنا
  https://www.itna.ir