کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هکرها در سنگاپور جایزه می‌گیرند

11 تير 1398 ساعت 8:42

ایتنا - دولت سنگاپور به منظور شناسایی مشکلات امنیتی خدمات آنلاین خود برنامه ای را به اجرا گذارده تا به افراد و هکرهایی که این آسیب پذیری ها را شناسایی کنند، جایزه بدهد.



دولت سنگاپور به منظور شناسایی مشکلات امنیتی خدمات آنلاین خود برنامه‌ای را به اجرا گذارده تا به افراد و هکرهایی که این آسیب‌پذیری‌ها را شناسایی کنند، جایزه بدهد. هدف از اجرای این برنامه رفع آسیب‌پذیری‌های نه سرویس دیجیتال دولت سنگاپور و همین طور سیستم‌های آی.سی.تی است که مردم این کشور به طور گسترده از آنها استفاده می‌کنند.

 
به گزارش ایتنا از فارس، بسته به جدیت و میزان خطر ناشی از وجود حفره‌های امنیتی یادشده جوایزی به افراد و هکرهای شناسایی کننده آسیب‌پذیری‌های مذکور تعلق می گیرد که از 250 تا 10 هزار دلار در نوسان خواهد بود. این جوایز به هر یک از حفره‌های امنیتی شناسایی شده تعلق می‌گیرد و بنابراین یک فرد می‌تواند با ارائه گزارش در مورد چند حفره چند جایزه دریافت کند.

علاقمندان به شرکت در این رقابت از اول جولای تا پایان ماه آگوست سال 2019 فرصت دارند تا در آن شرکت کنند. این سومین بار است که دولت سنگاپور چنین مسابقه‌ای را برگزار می‌کند. رقابت قبلی با مشارکت حدود 200 هکر از سراسر جهان و حدود 100 هکر محلی از سنگاپور برگزار شده بود و به شناسایی 35 آسیب‌پذیری انجامید.


کد مطلب: 57159

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57159/هکرها-سنگاپور-جایزه-می-گیرند

ايتنا
  https://www.itna.ir