۰
plusresetminus
يکشنبه ۹ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۵۳

گوگل به‌صورت رسمی با تولید تبلت خداحافظی کرد

ایتنا- گوگل به‌صورت رسمی کنار گذاشتن برنامه‌هایش برای عرضه نسل‌های جدید تبلت‌های 2 در 1 پیکسل اسلیت خود را تائید کرد.
گوگل به‌صورت رسمی با تولید تبلت خداحافظی کرد
گوگل به‌صورت رسمی کنار گذاشتن برنامه‌هایش برای عرضه نسل‌های جدید تبلت‌های 2 در 1 پیکسل اسلیت خود را تائید کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، گوگل بر روی عرضه نسل جدید تبلت‌های کرومی کار می‌کرد و قرار بود تا آن را برای سال 2020 به بازار عرضه کند، اما هیچ‌کدام از آنها به مرحله عرضه نخواهند رسید.
این کمپانی پشتیبانی از پیکسل اسلیت را در راستای تعهداتش برای اجرای 5 ساله تمامی دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل کروم، ادامه خواهد داد.
 
 با این‌ حال، هر دستگاهی که در آینده عرضه شود به‌صورت لپ‌تاپ‌های سنتی عرضه خواهد شد و همین امر نزدیکی زمان عرضه پیکسل بوک 2 را تشدید می‌کند. 
 
تصور می‌شد که این دو دستگاه رها شده از نظر کیفیت به حد کافی مقبول نبوده‌اند و به همین دلیل به این سرنوشت دچار شده‌اند.
پیکسل اسلیت سال گذشته برای استفاده از سیستم‌عامل کروم نظرات متوسطی دریافت کرد و کاربران بر این باور بودند که این دستگاه برای فاکتورهای ظاهری تبلت‌ها آماده نبوده است.
 
 تبلت گوگل
 
به همین دلیل فشارها برای برطرف کردن نواقص پیکسل اسلیت در نسل بعدی‌اش و ساخت یک تبلت همه‌ چیز تمام بر روی مایکروسافت زیاد شد و به نظر می‌رسد که نتیجه این امر کاملا برعکس شده و این کمپانی به‌طورکلی از ساخت این نسخه منصرف شده است.
علاوه بر این، کارمندان پروژه رهاشده اسلیت نیز به بخش ساخت پیکسل بوک 2 منتقل‌شده‌اند.
 
درصد موفقیت پروژه " ساخته‌شده توسط گوگل" در این سال‌ها بسیار متفاوت بوده است. برای مثال تلفن‌های همراه پیکسل  نقدهای بسیار مثبتی دریافت کردند، اما هیچ‌کدام از این‌ها به فروش بالای این تلفن‌های همراه منجر نشد.

در همین راستا جالب است بدانید که در ابتدای سال جاری چند تن از مهندسان پیکسل به بخش‌های دیگر منتقل شدند و همین امر موجب گمانه‌زنی‌های زیادی در رابطه با آینده پیکسل‌ها شد.
 
کد مطلب: 57084
برچسب ها: گوگل تبلت تولید
نام شما
آدرس ايميل شما