۰
plusresetminus
سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۷

مهاجرت به جزیره پرنسس استرالیا

جزیره پرنسس دارای مناطق ممتاز و برجسته است – و هر کدام ویژگی های خاص به خود را دارد – که شرایط و سبک زندگی متفاوت و متنوعی دارند . بسیاری از مناطق دارای مراکز محلی گسترده مخصوص به خود است و درست مانند اجتماع های کوچک است.
مهاجرت به جزیره پرنسس استرالیا
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



تمامی مطالبی که در ادامه میخوانید برگرفته از کتاب استرالیایی شو سایت کوچر می باشد برای دانلود کتاب استرالیایی شو که راهنمای مهاجرت به استرالیا می باشد میتوانید بر روی لینک زیر کلیک کنید:
 

مهاجرت به استرالیا - کوچر

 
تصور کنید که صبح در حالی بیدار می شوید که آسمان آبی بالای سرتان , سواحل شنی طلایی , جنگل های بارانی صخره های دریایی کورال را مشاهده می کنید . جزیره پرنسس که دارای منظره های طبیعی زیبا و خدادادی فراوانی است , دارای زیرساخت های فراوانی است که مناسب سرمایه گذاری و پیشرفت های اقتصادی طراحی شده است . به همین دلیل است که سبک زندگی در این جزیره در سطح بالایی قرار دارد و شهر را به شهری جهانی تبدیل کرده است .
با داشتن مناظر خاص و کمیاب , شرایط و فرصت های مناسب شغلی و کاری و سبک زندگی بی نظیر , هیج جای تعجبی نیست که این استان میزبان مهاجران بیشتری نسبت به سایر استان ها باشد . پس از مهاجرت به این موضوع پی خواهید برد که بیشتر افراد این استان در خارج از کشور به دنیا می آیند , بنابراین تنوع فرهنگی در این جا زیاد است .

جاذبه محلی
جزیره پرنسس دارای مناطق ممتاز و برجسته است – و هر کدام ویژگی های خاص به خود را دارد – که شرایط و سبک زندگی متفاوت و متنوعی دارند . بسیاری از مناطق دارای مراکز محلی گسترده مخصوص به خود است و درست مانند اجتماع های کوچک است.
نیمی از جمعیت استان در خارج از پایتخت کشور , شهر بریس بین - زندگی می کنند . درست مانند مهم ترین استان کشور , زیر ساخت های عالی , امکانات بهداشتی و تحصیلی نیز در سر تاسر جزیره پرنسس وجود دارد.
 

استانی صنعتی بر پایه تنوع و نوآوری

 
اقتصاد جزیره پرنسس توسط منابع طبیعی با کیفیت است که پشتیبانی شده اند – که صنعت معدن , کشاورزی و توریست همگی به سرمایه های کشور تبدیل شده اند . صنایع کلیدی این استان شامل صنعت معدن , ساخت و ساز , کشاورزی , حمل و نقل , نگهداری و انبار و تجارت خرده فروشی , می شود . صنایع رو به رشد استان شامل سرویس های حرفه ای , علمی و تکنیکی می شوند ؛ اطلاعات , ارتباطات و رسانه های گروهی ؛ حمل و نقل , ذخیره و انبار سازی , بار خانه و فرهنگ و هنر و سرویس و خدمات رفاه و سرگرمی عمومی .
برای این که ارتقا زیر ساخت ها همگام با رشد جمعیت باشد , دولت مردان استان در حال سرمایه گذاری در بزرگ ترین برنامه های کشور هستند که بیشترین تمرکز بر روی زیر ساخت های مربوط به حمل و نقل , ارتباطات و صادرات است.
 

شرایط تجارت و کسب و کار

 
در استانه منطقه ارام آسیا , جزیره پرنسس استانی آرام و مطمئن جهت سرمایه گزاری و راه اندازی کسب و کار است . موقعیت هایی در هر کدام از صنایع وجود دارد که می توان به ارتباطات و اطلاعات تکنولوژی و بیو تکنولوژی , ترکیبات فیبری , عناصر سبک وزن تر , خوراک  , ارتش و علوم فضایی اشاره کرد .
شرایط و موقعیت ها در صنایع مربوط به معدن و حفر معدن در جزیره پرنسس به وفور پیدا می شود . و دولت به طور مداوم در حال تغییر سیاست و روش های خود است تا بتواند در این امر موفق باشد . در صورتی که دانشجویان به طور اساسی در امر تحصیلات و تحقیقات توانایی های لازم را به دست آورند , در نهایت باعث ترتیب نیروی کار حرفه ای و با صلاحیتی می شوند که برای آینده و چشم انداز تجاری جزیره پرنسس مفید خواهد بود .
دولت این جزیره برنامه ها و خدماتی را به منظور پشتیانی و حمایت از صنایع و تجارت ها پیشنهاد می دهد که این امر به دلیل کمک به آن ها در راه اندازی و سودآوری شان صورت می گیرد.
 

شرایط و موقعیت های شغلی

 
از آن جایی که اقتصاد این جزیره متنوع است و صنایع زیادی در آن مشغول به فعالیت اند , بنابراین شرایط کاری برای افراد با تجربه و با صلاحیت به وفور وجود دارد . در این شرایط که همراه با شرایط و فرصت های شغلی ایده آل همراه شده است , جزیره پرنسس را به مکانی عالی جهت مشغول به کار شدن تبدیل کرده است . در مناطقی که نیاز فراوانی به افراد با تجربه و با صلاحیت وجود دارد , شرایط کاری مناسبی وجود دارد – از دسته صنایع پر تقاضا می توان به صنایع ارتباطات , اطلاعات , تکنولوژی و مهندسی اشاره کرد.
 

افراد تحصیل کرده

 
سیستم آموزشی این کشور هماهنگ با استانداردهای جهانی است . مدارس دولتی و خصوصی دانشجویان را تفکرات خلاقانه و مثبت در جهت یادگیری مسائل هدایت می کنند ؛ در حالی که دسترسی وسیع به تکنولوژی و ابزار جدید برای شان فراهم شده است .
این استان خانه و محل تولد 13 موسسه تحصیلی و تکنولوژی (TAFE ) است و در عین حال 9 دانشگاه مهم که مدارک لیسانس و فوق لیسانس در تمامی رشته ها ارائه می دهند نیز وجود دارد.
 

مهاجرت به جزیره پرنسس

 
دولت جزیره پرنسس مهاجرانی که با ویزاهای خاص به اینجا می آیند می تواند پشتیبانی و حمایت مالی کند , که شامل موارد زیر می شود :
     - مهاجران تاجر که سرمایه گذاران و موسسان با تجربه ای هستند .
     - مهاجران با تجربه که دارای تجربه های کاری مرتبط با مشاغل مورد تقاضا در جزیره هستند.
     - مهاجران بازنشسته ای که از نظر مالی می توانند خود را پشتیبانی کنند , دارایی کلانی داشته باشند و در نهایت آماده سرمایه گذاری در این جزیره باشند .

دولت جزیره پرنسس سرویس و خدمات زیر را به مهاجران اعطا می کند:
     - همکاری و مساعدت در پیش تقاضا نامه
     - کمک در امر پشتیبانی و حمایت
     - سرویس های مربوط به مراحل بعد از دوره نقاهت

  1.  

کتاب ترکی شو

 
کتاب ترکی شو مرجع کاملی برای زندگی و کار در ترکیه است. اگر میخواهید از قوانین جدید خرید ملک در ترکیه آشنا شوید حتما کتاب ترکی شو را مطالعه کنید.
همچنین برای آگاهی از روش مهاجرت به کانادا و شرایط زندگی در این کشور کتاب کانادایی شو را بخوانید.
منبع:
www.koucher.com



 
کد مطلب: 57081
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام