کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افت فروش 40 درصدی برای هواوی

www.theinquirer.net , 9 تير 1398 ساعت 14:03

ایتنا- هواوی از برنامه‌های بازنگری شده خود برای دو سال آینده پرده برداشت. به نظر می‌رسد که بسیاری از هواداران این کمپانی از این بازنگری‌ها راضی نیستند.


هواوی از برنامه‌های بازنگری شده خود برای دو سال آینده پرده برداشت. به نظر می‌رسد که بسیاری از هواداران این کمپانی از این بازنگری‌ها راضی نیستند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، رن ژنگفی به‌عنوان بنیان‌گذار هواوی اعلام کرد که فروش‌ها از زمان تحریم‌های آمریکا علیه این کمپانی در خارج از کشور چین با افت شدید 40 درصدی مواجه شده و همین امر منجر به بازنگری در برنامه‌های دوساله هواوی شده است.

این امر به معنای آن است که فروش این کمپانی در بازه زمانی یادشده به مرز ثابت 100 میلیارد دلار می‌رسد و این در حالی است که پیش‌بینی‌های قبل از تحریم، هواوی را به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده تلفن‌های همراه در دو سال آینده معرفی کرده بودند.
 
این بازنگری‌ها خبر از آن دارند که هواوی 30 میلیارد دلار از بودجه تولید 24 ماه آینده خود را قطع خواهد کرد. این امر به معنای آن است که فروش‌های این کمپانی در این بازه زمانی به نرخ ثابت 100 میلیارد دلار می‌رسد.
رن ژنگفی اضافه کرد که هواوی می‌خواهد در سال 2021 هشیار باقی بماند، هرچند که فروش‌های این شرکت در بازار چین ممکن است با فراز و نشیب‌هایی مواجه شود.
 

 تحریم هواوی
 
هواوی در ادامه اعلام کرده است که بودجه توسعه و تحقیق این کمپانی با همین مقدار ادامه خواهد داشت زیرا کسی از اتفاقات دو سال آینده خبر ندارد.

مشکل اصلی‌ای که هواوی این روزها با آن مشغول است به چگونگی حفظ جایگاه این شرکت در شرایط فعلی مرتبط است. در حال حاضر، تحریم‌های آمریکا موجب شده است تا کمپانی‌های ARM  و گوگل به‌عنوان اصلی‌ترین شرکای هواوی، ارتباطشان را با این کمپانی به حداقل برسانند تا بتوانند بر اساس قانون عمل کنند.
 
قطع همکاری با ARM و گوگل به معنای نداشتن پردازنده و نسخه سرویس‌دهی شونده اندروید برای تلفن‌های همراه‌های همراه هوشمند این کمپانی است.
البته هواوی برای مشکل مرتبط با سیستم‌عامل چاره‌اندیشی کرده است و قصد دارد تا در آینده‌ای نه‌چندان دور از سیستم‌عامل مخصوص به خود رونمایی کند.
همچنین برای این غول فناوری، جایگزین کرده تأمین‌کننده‌ای دیگر به‌جای ARM چندان دشوار نخواهد بود.
 


کد مطلب: 57035

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57035/افت-فروش-40-درصدی-هواوی

ايتنا
  https://www.itna.ir