۶
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۶

دادستان کل کشور: فضای مجازی از ابتدای تیر ماه متحول می‌شود

ایتنا - رئیس کارگروه تأیید مصادیق مجرمانه: امیدواریم دولتمردان و دست‌اندرکاران حوزه فضای مجازی وظایفشان را عمل کنند و نگذارند دستگاه قضائی ورود پیدا کند به عرصه‌هایی که خودش زیاد، مایل نیست.
دادستان کل کشور: فضای مجازی از ابتدای تیر ماه متحول می‌شود
دادستان کل کشور گفت: اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات فضا مجازی در ماه‌های گذشته داشتیم و از آغاز تیرماه نیز شاهد تحولاتی قابل توجه در فضای مجازی خواهیم بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا،، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری در بخشی از سخنان خود در سنندج عنوان کرد: سال‌هاست دنبال این هستیم که مشکلات فضای مجازی را از بین ببریم، در کنار استفاده از فضای مجازی که فناوری ارزشمندی است اما متأسفانه به دلیل رهاکردن این فضا و نبود مدیریت کافی بر آن، شاهد آثار سو و تبعات منفی هستیم. اقدامات خوبی را در راستای رفع مشکلات این فضا در ماه‌های گذشته داشتیم و از آغاز تیرماه نیز شاهد تحولاتی قابل توجه در فضای مجازی خواهیم بود.

دادستان کل کشور افزود: در این مورد اقداماتی از ناحیه رئیس قوه قضائیه صورت گرفته است و بنده هم به عنوان فردی که هم مسئولیت مستقیم در این فضا داشته و هم رئیس کارگروه تأیید مصادیق مجرمانه هستم، اقداماتی را انجام داده‌ایم و امیدواریم در تیرماه شاهد تحولات خوبی در فضای مجازی باشیم به شرطی که دولتمردان و دست‌اندرکاران حوزه فضای مجازی وظایف ابلاغی را عمل کنند و نگذارند دستگاه قضائی ورود پیدا کند به عرصه‌هایی که خودش زیاد، مایل نیست.
وی اضافه کرد: ما بایستی زیرساخت‌ها را آماده کنیم و در راستای تحقق انتظارات مقام معظم رهبری از شورای عالی فضای مجازی و دستگاه قضا، این فضا را هرچه سریع‌تر پاکسازی کنیم و از دستبردهایی که دشمن از این طریق به کشورمان وارد می‌کند و ضربه‌هایی را که به حیثیت، شرف، آبرو و خانواده‌های ما وارد می‌کند، کاهش دهیم.

منتظری در ادامه به ضرورت تعامل بین دستگاه‌های قضائی و انتظامی و امنیتی اشاره و اعلام کرد: هرچه این تعامل بیشتر شود به نفع ماست و ما از دادستان می‌خواهیم در جهت تعامل و رفع برخی از مشکلات نیروهای نظامی و انتظامی به صورت جدی تلاش کنند.

وی همچنین گفت: مدیران نباید کار امروز را به فردا بیندازند. مسئولان نوکر مردم هستند و باید در خدمت مردم باشند نه بر مردم ارباب باشند، چون مردم ارباب ما هستند.

دادستان کل کشور در پایان سخنان خود گفت: بر اساس آمارها، متأسفانه مردم از مراجعه به ادارات دولتی ما اعم از قضائی و غیرقضایی ناراضی هستند که مسئولیتش هم برعهده ما مدیران است. اگر ما مسئولان کار مردم را به فردا بیندازیم در پیشگاه خداوند مسئول هستیم.
 
کد مطلب: 57031
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
متحول یعنی فیلتر درسته؟؟؟
علی
feedback
United States
فیلتر که قبلا بود.
متحول یعنی "فیلتر تر"
feedback
Moldova, Republic of
هر کس منظور حاج آقا منتظری فهمید به ما هم بگه! چون بنده تحول از نظر ایشون فیلتر کل اینترنت می‌دونم! هیچ وقت تصمیمات ایشون به نفع مردم نبوده
ساواش
feedback
Moldova, Republic of
فضای مجازی از اول تیر فیلتر تر می شود
بهترین و مناسب‌ترین تیتر برای این خبر می باشد
feedback
Sweden
به لحظات ملکوتی تحولات جدید وارد می‌شویم
تا ساعات آینده
reza
feedback
United States
مبارکه
در قدم اول که تلگرام های ایرانی رو هم ترکوندین.
بد نیس سرورهای جهانی تلگرام رو هم یه جوری بترکونین بره کلا راحت بشین :)
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام