کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نسخه 13 سیستم‌عامل iOS اجازه ویرایش ویدیو داخل گوشی را به کاربران می‌دهد

www.ubergizmo.com , 10 تير 1398 ساعت 11:30

ایتنا- اپل قصد دارد تا قابلیت‌های مرتبط با ویرایش ویدیو را برای iOS 13 عرضه کند. انجام این کار نیاز کاربران به نرم‌افزارهای سوم شخص فعال درزمینهٔ مرتبط را به حداقل می‌رساند.


اپل قصد دارد تا قابلیت‌های مرتبط با ویرایش ویدیو را برای iOS 13 عرضه کند. انجام این کار نیاز کاربران به نرم‌افزارهای سوم شخص فعال درزمینهٔ مرتبط را به حداقل می‌رساند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی ubergizmo، اپل چند سال پیش در پلتفرم  iOS خود تغییراتی ایجاد کرد و در همین راستا برای این سیستم‌عامل به معرفی ابزار ویرایش عکس پیشرفته پرداخت. به‌ این‌ ترتیب ازاین‌پس کاربران نه‌تنها می‌توانستند تصاویر را برش داده یا بچرخانند، بلکه می‌توانستند تنظیمات دیگر را بدون نیاز به نرم‌افزارهای سوم شخص اعمال کنند.
 
متأسفانه این قابلیت‌های ویرایشی برای ویدیو هیچ‌گاه عرضه نشد اما خبرهای خوبی در این رابطه در راه است.
یکی از قابلیت‌هایی که اپل با عرضه iOS 13 ارائه خواهد کرد، معرفی قابلیت‌های پیشرفته ویرایش ویدیو است. به‌ این‌ ترتیب کاربران از این‌ پس به‌جای استفاده از نرم‌افزارهای سوم شخص می‌توانند ویدیوهای خود را به‌سرعت و به‌ آسانی از طریق سیستم‌ عامل iOS 13 ویرایش کنند.
 

 
 
با این‌ حال باید به خاطر داشت که گزینه‌های ویرایشی در بیشتر مواقع بسیار ابتدایی هستند.
کاربران می‌توانند کارهایی نظیر برش بخشی از ویدیو یا خاموش کردن صدای آن را انجام بدهند. این کاربران همچنین می‌توانند ویدیوها را برش بدهند، به آنها فیلتر بیفزایند و تنظیمات کوچکی را برای رنگ و کنتراست آن ایجاد کنند.
این قابلیت‌ها در بیشتر مواقع جایگزین استفاده از یک نرم‌افزار ویرایشی سوم شخص را نخواهند گرفت اما این گزینه‌ها اغلب برای کاربران عادی کافی است.
 
سیستم‌ عامل iOS 13 در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد و اگر به دنبال قابلیت‌های ویرایش ویدیو بودید، می‌توانید از تغییرات مرتبط با این امر در iOS 13 استقبال کنید.
 


کد مطلب: 57011

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57011/نسخه-13-سیستم-عامل-ios-اجازه-ویرایش-ویدیو-داخل-گوشی-کاربران-می-دهد

ايتنا
  https://www.itna.ir