کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

ایلان ماسک:

پشتیبانی خودروهای تسلا از اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها +  ویدئو

2 تير 1398 ساعت 10:25

ایتنا - خودروهای تسلا در حال حاضر خدمات فقط تسلایی برای استریمینگ موسیقی، کتاب‌ها، پادکست‌ها، ابزارها و نقشه‌های مسیریابی، و حتی گیمینگ بر روی صفحه داشبورد آنها ارائه می‌کنند.


وقتی ایلان ماسک کاری را امکان‌پذیر می‌داند، پس آن کار امکان‌پذیر است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، مدیرعامل تسلا در گفتگویی که در پادکست سوار بر رعد و برق (Ride the Lightning)، مرتبط با شرکت تسلا، در زمینه‌های مختلف داشت، گریزی هم به موضوع پشتیبانی سیستم اینفوتینمنت خودروهای برقی از بازیها و اپ‌های طرف ثالث زد.
 
خودروهای تسلا در حال حاضر خدمات فقط تسلایی برای استریمینگ موسیقی، کتابها، پادکست‌ها، ابزارها و نقشه‌های مسیریابی، و حتی گیمینگ بر روی صفحه داشبورد آنها ارائه می‌کنند. یک کشوی تخم‌مرغ عید پاک دیجیتالی پر از بازی‌های ویدئویی درون خودرویی و قابلیت‌های دیگر، مانند حالت خنده‌آور fart mode، است.
 
بازی‌های در دسترس در خودروهای مدل S، X و 3 شامل 2048، Super Breakout، Missile Command، سیارک‌ها (Asteroids)، فرود روی ماه (Lunar Lander) و Centipede. کاپ‌هد (Cuphead) نیز تا انتهای سال جاری میلادی در دسترس قرار خواهد گرفت.
 


ماسک در طی این پادکست گفت: «با توجه به رشد تعداد خودروهایمان، کم کم به طور بالقوه معقولانه می‌شود که بازی‌ها و اپلیکیشن‌های دیگری برای تسلا توسعه داده شوند. فقط کافیست تعداد خودرهایمان را زیاد کنیم». وی درباره این توسعه‌دهندگان اپهای تسلای جداگانه‌ای را بسازند توضیح داد که لازم است تا «تعداد نصب اپ باید به تعدادی که ارزش چنین تلاشی را داشته باشد برسد».
 
ماسک پیش از این اشاره کرده بود که تسلا یک شرکت تکنولوژی و فراتر از یک شرکت خودروسازی است، که آپدیت‌های مداوم و بهبودهای دیجیتالی برای عملکرد باتری ارائه می‌کند.
 
یک پایگاه خبری خودروهای برقی ذکر نموده است که از سال 2012 ماسک به دنبال ساخت یک پلتفرم اپ طرف ثالث، به ویزه با نمایشگرهای خاص خودش، بوده است. تسلا در Model 3 از دو صفحه به تنها یک صفحه در کنسول مرکزی تغییر وضعیت داد که در آن همه چیز (حتی کنترل آب و هوا و کیلومترشمار) جای گرفته است.
 
ویدئو
 
 


کد مطلب: 57005

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/57005/پشتیبانی-خودروهای-تسلا-اپلیکیشن-ها-بازی-ها-ویدئو

ايتنا
  https://www.itna.ir