۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۲۳

آیپد، بازار را به رقیب واگذار می‌کند؟

ایتنا - سامسونگ برای تصاحب سهم بیشتری از بازار تبلت‌ها و عقب زدن آیپد یک مدل تبلت ارزان و یک تبلت قدرتمند رقیب آیپد تولید کرده است.
آیپد، بازار را به رقیب واگذار می‌کند؟


در حالی که توجه بسیاری از علاقمندان دنیای فناوری معطوف به تولید گوشی گالکسی نوت ۱۰ توسط سامسونگ است، این شرکت دو تبلت جدید سری گالکسی تب به نام‌های A ۸.۰ ۲۰۱۹ و Active Pro تولید کرده است.

به گزارش ایتنا از مهر، تبلت A 8.0 ۲۰۱۹ که مدل اقتصادی‌تری است دارای نمایشگر ۸ اینچی با دقت ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل بوده و در آن از پردازنده اسنپ دراگون ۴۲۹ کوالکوم استفاده شده که متشکل از پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای ARM Cortex-A53 و پردازنده گرافیکی Adreno 504 است. دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و سیستم عامل اندروید ۹ پای از جمله دیگر ویژگی‌های این تبلت است.

باید توجه داشت که قیمت این تبلت احتمالاً بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ دلار است و بنابراین در آن خبری از قلم اس – پن، حسگر اثر انگشت و فناوری ان‌اف‌سی نیست.
اما مدل Active Pro که مدل گران‌قیمت‌تر و قدرتمندتری است ضد گرد و غبار و ضد آب است و دارای نمایشگری است که احتمالاً بزرگ‌تر از مدل ۸ اینچی قبلی است. در مورد ویژگی‌های فنی این تبلت فعلاً اطلاعات دقیقی در دست نیست، اما گفته می‌شود سامسونگ آن را با هدف رقابت با آی پد اپل تولید می‌کند.
کد مطلب: 56996
برچسب ها: تبلت آیپد اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام