۰
plusresetminus
شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۸

ساخت نسخه ویژه مرورگر اپرا برای گیمرها

ایتنا- کمپانی فعال درزمینهٔ ساخت مرورگر اپرا به‌تازگی نسخه ویژه‌ای از این مرورگر را برای گیمرها طراحی و عرضه کرده است.
ساخت نسخه ویژه مرورگر اپرا برای گیمرها
کمپانی فعال درزمینهٔ ساخت مرورگر اپرا به‌تازگی نسخه ویژه‌ای از این مرورگر را برای گیمرها طراحی و عرضه کرده است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، اپرا GX که پیش‌نمایش آن بزودی عرضه خواهد شد، شماری از ویژگی‌ها را در خود جای داده است که برای حدود 1.2 میلیارد گیمر کامپیوتری جهان در نظر گرفته شده است.

از این ویژگی می‌توان به بهبود استفاده از پردازنده و رم از طریق مرورگر و یکپارچه‌سازی کامل پلتفرم Twitch اشاره کرد.
 
کریستین کلندرا به‌عنوان معاون اجرایی اپرا اظهار داشت که: «اپرا GX برای کسانی ساخته شده است که عاشق بازی‌های کامپیوتری هستند و برای ساخت تنظیمات خود ساعت‌ها زمان می‌گذارند. ما می‌خواهیم به آنها مرورگری بدهیم که به‌صورت کامل با ماشین‌های زیبای آنها هم‌خوان می‌شوند. من احساس می‌کنم که این مرورگر دنیای گیمینگ را دستخوش تحولی عظیم می‌کند.»
 
 
 
این مرورگر از طراحی ویژه‌ای برخورد دار شده است که در آن رنگ‌های تیره و قرمز با هم ترکیب‌شده‌اند و بخشی به نام GX Corner به آخرین خبرهای دنیای بازی اختصاص داده شده است.
تم در نظر گرفته شده برای این مرورگر تنوع رنگ 10 گانه دارد و همچنین کاربران می‌توانند تم مورد علاقه خود را از میان 16 میلیون امکان مختلف بسازند.
 
علاوه بر این قابلیت‌های معمول اپرا از قبیل VPN، بلاک کننده تبلیغات و دسترسی سریع به پیام‌رسان‌ها همچنان در این مرورگر دیده می‌شود.

اپرا GX در ابتدا برای ویندوز در دسترس است و نسخه کامل آن به همراه نسخه‌های منطبق با سیستم‌عامل‌های دیگر در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه خواهند شد.
 
کد مطلب: 56940
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام