۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۴۶

اپل به دنبال همکاری با اینتل برای تأمین مودم 5G

ایتنا- بر اساس گزارش‌ها، اپل این روزها مذاکراتی را برای خرید تجارت آلمانی مودم‌های تلفن همراه اینتل از سر گرفته است. این مذاکرات چندی پیش بعد از اتمام دعوای قضایی اپل و کوالکام لغو شده بود.
اپل به دنبال همکاری با اینتل برای تأمین مودم 5G
بر اساس گزارش‌ها، اپل این روزها مذاکراتی را برای خرید تجارت آلمانی مودم‌های تلفن همراه اینتل از سر گرفته است. این مذاکرات چندی پیش بعد از اتمام دعوای قضایی اپل و کوالکام لغو شده بود.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، بر اساس اطلاعاتی که از افراد آگاه از این مذاکرات به‌دست‌آمده است، اپل به تجارت آلمانی اینتل (یکی از قوی‌ترین بخش‌های تجاری این شرکت) علاقه‌مند‌است.
لازم به ذکر است که امکانات تولید تراشه کمپانی اینتل بعد از خرید شرکت آلمانی Infineon در سال 2011 در این کشور مستقر شد.
 
وال‌استریت ژورنال در ماه آوریل اعلام کرد که اپل در نظر دارد که تجارت مودم‌های تلفن همراه اینتل را خریداری کند اما از آن زمان تاکنون خبری در این رابطه اعلام نشد. بااین‌حال به نظر می‌رسد که اپل این روزها به‌طور خاص به خرید تجارت آلمانی این تراشه ساز موفق علاقه‌مند شده است.
 
 
 
گزارش‌های اخیر حاکی از آن هستند که اپل احتمال دارد تا سال 2024 الی 2025 مودم‌های 5G را برای آیفون‌های خود عرضه نکند. بااین‌وجود این قرارداد که صدها مهندس متخصص را به تیم حرفه‌ای اپل اضافه می‌کند، می‌تواند به این کمپانی در عرضه سریع‌تر مودم‌های تولید خود به بازار جهانی کمک کند.
 
اپل پیش‌ازاین چند تن از مدیران مهم اینتل را به استخدام خود در آورده است. اطلاعات یادشده حاکی از آن هستند که چند ماه پیش استفان ولف (مدیر سابق تیم المانی مودم‌های اینتل) به تیم اپل پیوسته است و این کمپانی همچنین ام شانکار دیاگاراجن (رییس تجارت‌های ازدست‌رفته مودم اینتل) را نیز در ماه فوریه استخدام کرده است. بااین‌حال اینتل هنوز این همکاری را به‌صورت رسمی تائید نکرده است اما اعلام کرده است که علاقه کمپانی‌های دیگر به تجارت مودم‌های 5G این شرکت بسیار زیاد شده است.
 
کد مطلب: 56939
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام