کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

افشای اطلاعاتی جدید درباره پیکسل 4

سايت خبری ايتنا , 29 خرداد 1398 ساعت 11:31

ایتنا- سرانجام تصاویر دقیقی از تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل 4 عرضه شده است که حاوی اطلاعات مفیدی در رابطه با این پرچم‌دار جدید است.


سرانجام تصاویر دقیقی از تلفن همراه هوشمند گوگل پیکسل 4 عرضه شده است که حاوی اطلاعات مفیدی در رابطه با این پرچم‌دار جدید است.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، افشا کنندگان به‌تازگی تصاویری را از شماتیک نمونه اولیه پرچم‌دار بعدی گوگل عرضه کرده‌اند.
این طرح حاکی از آن است که پیکسل 4 با بدنه شیشه‌ای و آرایه دوربین مربعی شکلی به بازار عرضه خواهد شد که یادآور آیفون 11 است.
 
برجستگی مربعی شکل موجود در بدنه پشتی این تلفن همراه، حداقل دو حس‌گر دوربین را در خود جای خواهد داد که خود پیشرفت بزرگی برای پیکسل‌های یک دوربینه محسوب می‌شود.
هیچ حسگر اثرانگشتی در این بخش دیده نمی‌شود و همین امر احتمال بهره‌مندی گوگل از حسگر ادغام شده در صفحه نمایش یا سیستم تشخیص چهره را افزایش می‌دهد.
همچنین موقعیت قرارگیری بلندگوی جلویی این تلفن همراه تائید می‌کند که ناچ ویژه متعلق به پیکسل 3 همچنان در این دستگاه باقی است.
 
 

افشای اطلاعات جدید درباره گوشی گوگل پیکسل 4 

موضوع دیگری که از مشاهده این تصویر به دست می‌آید مرتبط با استفاده از پورت یواس‌بی نوع C در این پرچم‌دار است که توسط دو بلندگوی موجود در بدنه پایینی دستگاه احاطه شده است و همین نیز به‌نوبه خود حاکی از آن است که گوگل دیگر از بلندگوهای موجود در جلوی صفحه‌نمایش بهره نخواهد برد.
 
علاوه بر این بنچ‌مارک‌ها نشان می‌دهند که تلفن‌های همراه هوشمند پیکسل 4 یا پیکسل 4 XL به‌احتمال بسیار زیاد از پردازنده اسنپ دراگون 855 استفاده کنند و رم به‌کاررفته در آن‌ها نیز 6 گیگابایت باشد.
 
 


کد مطلب: 56934

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56934/افشای-اطلاعاتی-جدید-درباره-پیکسل-4

ايتنا
  https://www.itna.ir