۰
plusresetminus
يکشنبه ۲ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۹

پورت لایتنینگ از آیفون 11 حذف خواهد شد؟

ایتنا- با در دسترس قرار گرفتن نسخه بتای iOS 13 برای توسعه توسعه دهندگان و به‌زودی برای عموم، علاقه‌مندان به محصولات شرکت اپل به صورت غیرمستقیم به تفاوت‌های این نسخه با نسخه های قبلی پی برده‌اند.
پورت لایتنینگ از آیفون 11 حذف خواهد شد؟
با در دسترس قرار گرفتن نسخه بتای iOS 13 برای توسعه توسعه دهندگان و به‌زودی برای عموم، علاقه‌مندان به محصولات شرکت اپل به صورت غیرمستقیم به تفاوت‌های این نسخه با نسخه های قبلی پی برده‌اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی pocketnow ، تفاوت‌هایی در نسخه بتای iOS 13 یافت شده است که خبر از بروز ویژگی‌ها و تغییرات زیادی در آیفون های سال 2019 میلادی می‌دهد. با این وجود هنوز مشخص نیست که این تفاوت‌های کشف شده ناشی از اشتباهات نرم افزاری نسخه بتا هستند یا اینکه اپل واقعا قصد دارد تا این تغییرات را در آیفون 11 اعمال کند.
 
 
 
یکی از تغییرات اصلی در این نرم‌افزار به بازگرداندن اسکرین ارتباطی است  که البته استاندارد تصاویر آن تغییر پیدا کرده است.
در گذشته از کاربران درخواست می شد که با کابل لایتنینگ به کامپیوتر متصل بشوند، اما هم اکنون این کابل یو اس بی تایپ C است که پیش نیاز متصل کردن دستگاه به کامپیوتر معرفی شده است.
 
البته این اولین باری نیست که از جایگزینی کابل لایتنینگ با یو اس بی نوع C صحبت به میان می‌آید و پیش از این نیز شایعاتی که از منابع موثق به دست آمده بودند این موضوع را به دنیای فناوری و علاقه‌مندان به دنیای آیفون‌ها گوشزد کرده بودند.

در هر صورت باید منتظر بود و دید که هشدار اتصال کابل یو اس بی نوع C به کامپیوتر در iOS 13 درست طراحی شده است یا تنها یک اشتباه نرم‌افزاری است که در نسخه اصلی بر طرف می‌شود.
 
کد مطلب: 56919
برچسب ها: اپل آیفون
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام