کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تکاپوی برندهای مختلف برای تولید گوشی 5G

21 خرداد 1398 ساعت 13:10

ایتنا - گزارش‌ها حاکی‌است که سازندگان گوشی‌های هوشمند به منظور رقابت با سایر شرکت‌های فعال در این حوزه، درحال توسعه مدل‌های جدیدی با صفحه نمایش تاشو و قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G هستند.




حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.

بعد از آنکه سامسونگ، هواوی و برخی دیگر از تولیدکنندگان موبایل از گوشی‌های هوشمند تاشو مجهز به نمایشگرهای انعطاف پذیر خود رونمایی کردند و با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان فناوری مواجه شدند، بسیاری دیگر از شرکت‌های فعال در این صنعت نیز به فکر توسعه و تولید افتادند.

حالا تازه‌ترین اخبار در وب سایت اندروید پلیس، نشان می‌دهد که نوکیا نیز در حال کار بر روی فناوری صفحه نمایش تاشو و انعطاف پذیر و همچنین شبکه نسل پنجم اینترنت 5G است تا بتواند با ارائه و انتشار گوشی‌های هوشمند با قابلیت پشتیبانی از این فناوری‌های نوین، سهم خود را در بازارهای جهانی افزایش دهد و به سودآوری و درآمدزایی قابل توجهی بپردازد.

با اینکه با اعمال محدودیت‌های جدید آمریکا برای هواوی به عنوان بزرگترین توسعه دهنده تجهیزات مخابراتی و فناوری‌های مربوط به نسل پنجم اینترنت 5G اندکی از سرعت رو به رشد گسترش این شبکه کاسته شد، اما تحقیقات و گزارش‌های جدید صورت گرفته نشان می‌دهد که تکنولوژی مذکور قادر است در نیمه دوم سال جاری میلادی در میزان فروش گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی تغییر و تحولات پررنگی را ایجاد کند و همین امر موجب می‌شود که آن دسته از شرکت‌هایی که تاکنون اقدام به ساخت و توسعه گوشی‌های مجهز به شبکه 5G نکرده بودند نیز به فکر افتاده و در ماه‌های آتی از محصولات این چنینی رونمایی کنند.


کد مطلب: 56917

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56917/تکاپوی-برندهای-مختلف-تولید-گوشی-5g

ايتنا
  https://www.itna.ir