۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۸

عرضه سیستم ردیابی چشم توسط اچ تی سی با قیمت نجومی 1500 دلاری

ایتنا- جدیدترین هدست واقعیت مجازی کمپانی اچ تی سی هم‌اکنون باقیمتی هنگفت برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و به‌خصوص واقعیت مجازی در دسترس است.
عرضه سیستم ردیابی چشم توسط اچ تی سی با قیمت نجومی 1500 دلاری
جدیدترین هدست واقعیت مجازی کمپانی اچ تی سی هم‌اکنون باقیمتی هنگفت برای علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری و به‌خصوص واقعیت مجازی در دسترس است.
 
به گزارش ایتنا از رایورز  به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، این هدست 1599 دلاری که با نام وایو پرو آی (Vive Pro Eye) شناخته می‌شود با اهداف تجاری و بر اساس طراحی وایو پرو کاربر محور سال گذشته ساخته شده است.
با این‌ حال این هدست ویژگی‌هایی نظیر ردیابی دقیق چشم، ترسیم حرارتی و ردیاب نگاه را به نسخه قبلی خود یعنی وایو پرو قدرتمند افزوده است.
 
این عینک واقعیت مجازی متصل به کامپیوتر که برای اولین بار در CES عرضه شدند، هوادارانی را در بی ام دابلیو و لیگ اصلی بیس‌بال پیداکرده‌اند. کمپانی خودروسازی بی ام دابلیو یا بهره‌مندی از این سیستم به مصرف‌کنندگان اجازه داد تا به‌صورت مجازی در خودروهای سری M خود بنشینند و درعین‌حال طرفداران بیس‌بال نیز می‌توانستند با این فناوری دربی جدیدی را بدون نیاز به دسته‌های بازی سنتی بازی کنند.
 
 
دسته‌های بازی مانند نمونه مشتری محور وایو پرو در نمونه تجارت محور وایو پرو آی دیده نمی‌شوند.
این دو هدست ازنظر مشخصات سخت‌افزاری مانند رزولوشن 1440x1600 برای هر چشم، صفحه‌نمایش 3.5 اینچی، نرخ رفرش 90 هرتزی و بازه دید 110 درجه‌ای یکسان هستند و نیازمندی‌های سخت‌افزاری کامپیوتری که به آن‌ها متصل می‌شوند نیز یکسان است.
 
البته پرو ای نسبت به نسخه قبلی خود درزمینهٔ افزوده شدن ردیاب چشم، برخورداری از صفحه نمایش OLED به‌جای AMOLED و برخی بهینه‌سازی‌های هدفون تفاوت‌هایی دارد و با استفاده از همین استدلال قیمت بسیار بالای محصول خود را توجیه می‌کند.
گفتنی است علاقه‌مندان هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت Vive.com این هدست‌ها را تهیه نمایند.
 
کد مطلب: 56876
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام