۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۴۱

به‌روزرسانی رابط کاربری گلکسی M10 و گلکسی M20

ایتنا- بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده به نظر می‌رسد که دو تلفن همراه هوشمند متعلق به سری M سامسونگ به‌تازگی به‌روزرسانی One UI اندروید 9 را دریافت خواهند کرد.
به‌روزرسانی رابط کاربری گلکسی M10 و گلکسی M20
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی mysmartprice، قرار بر این بود که تلفن‌های همراه گلکسی M10 و گلکسی M20 به‌روزرسانی One UI  اندروید 9 را در تاریخ 3 ماه ژوئن دریافت کنند اما این کمپانی تاریخ یادشده را به تعویق انداخت و این به‌روزرسانی در ماه می سال میلادی جاری برای هر دو تلفن همراه هوشمند عرضه خواهد شد.
 
حجم فایل آخرین به‌روزرسانی One UI برای تلفن‌های همراه گلکسی M10 و گلکسی M20 به ترتیب 926 و 1883 مگابایت هستند. این به‌روزرسانی برای هردوی این دستگاه‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا رابط کاربری آن‌ها را از Samsung Experience مبتنی بر اندروید 8.1 به One UI مبتنی بر اندروید 9.0 تغییر خواهد داد. رابط کاربری One UI به‌خودی‌خود ارتقای بسیار خوبی نسبت به Samsung Experience بود و کاربری راحت‌تر، درهم‌ریختگی کمتر و المان‌های تعاملی مانند خالت شب برای جلوگیری از آسیب به چشمان کاربر بود. به‌علاوه، این رابط کاربری جدید با امکان پاسخ‌دهی از طریق پنل اعلانات، قابلیت‌های کنترلی بیشتری را برای این بخش به همراه داشته است.
 
 
 
به‌روزرسانی رابط کاربری One UI امکان استفاده از حالت شب را برای دو دستگاه گلکسی M10 و M20 به همراه دارد و از دیگر ویژگی‌های منحصربه‌فرد همراه با این به‌روزرسانی مربوط به پشتیبانی از فرمت تصویری HEIF است. این فرمت به دوربین اجازه می‌دهد که تصاویر با حجم کمتری را در قیاس با فرمت استاندارد JPEG به ثبت برساند. به‌این‌ترتیب تصاویر ثبت‌شده توسط دوربین تلفن‌های همراه مجهز به این ویژگی جدید فضای کمتری را در این دستگاه اشغال خواهند کرد.
 
از ویژگی‌های دیگر همراه با به‌روزرسانی رابط کاربری One UI می‌توان به تم‌های انطباقی و ایموجی های جدید برای کیبورد سامسونگ یاد مرد. قابلیت بهینه‌ساز صحنه در نرم‌افزار دوربین گلکسی M20 نیز پیشرفته‌تر خواهد شد و به‌صورت خودکار تنظیمات رنگ تصویر را مطابق با شرایط تغییر خواهد داد. نرم‌افزار گالری موجود بر روی هر دو دستگاه ابزار جدیدی برای ویرایش تصاویر دریافت خواهند کرد. بااین‌حال لازم به ذکر است که قابلیت بهینه‌ساز صحنه برای گلکسی M10 عرضه نخواهد شد. دارندگان این دو تلفن همراه هوشمند می‌توانند از طریق بخش به‌روزرسانی‌های دستگاه در قسمت تنظیمات به بررسی دریافت One UI بپردازند.
 
کد مطلب: 56873
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام