۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۵

مشکل اپل با نام‌گذاری آیفون از سال آینده

ایتنا - انتظار می‌رود که اپل در روز دوشنبه از تغییرات اصلی همراه با iOS 13 رونمایی کند. در همین راستا هر آنچه تیم کوک و تیم همراه او در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان WWDC این کمپانی معرفی کنند، به‌احتمال‌زیاد روی آیفون‌های سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. اما نکته مهم اینجاست که iOS 13 هیچ اطلاعاتی درباره نام آیفون‌های جدید منتشر نخواهد کرد.
مشکل اپل با نام‌گذاری آیفون از سال آینده
نام‌گذاری خط تولید آیفون‌های اپل همیشه برای بسیاری از افراد جذاب بوده است و خلاقیت‌های به‌کاربرده شده در این رابطه در نوع خود منحصربه‌فرد بوده‌اند. به‌این‌ترتیب این روزها با نزدیک شدن به کنفرانس WWDC، گمانه‌زنی‌ها درباره این نام‌گذاری‌ها به اوج خود رسیده است.

به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، انتظار می‌رود که اپل در روز دوشنبه از تغییرات اصلی همراه با iOS 13 رونمایی کند. در همین راستا هر آنچه تیم کوک و تیم همراه او در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان WWDC این کمپانی معرفی کنند، به‌احتمال‌زیاد روی آیفون‌های سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. اما نکته مهم اینجاست که iOS 13 هیچ اطلاعاتی درباره نام آیفون‌های جدید منتشر نخواهد کرد.
 
شاید در ابتدا تصور کنید که کسی به نام یا رنگ تلفن‌های همراه اهمیت نمی‌دهد و این اطلاعات آخرین مواردی هستند که افراد به آن‌ها توجه می‌کنند. اما جالب است بدانید که نام تلفن‌های همراه هوشمند درواقع دربرگیرنده اطلاعات زیادی در رابطه باقابلیت‌های آن‌ها است و درواقع ویترینی برای متقاعد کردن مشتریان برای خرید آن دستگاه‌ها خواهد بود.
 
 
 
در مورد اپل، آینده خط تولید آیفون X از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا نمایان کننده عصر جدید آیفون‌ها است. آیفون X اولین نسخه‌ای از این خانواده بود که کلیدهای فیزیکی را حذف کرده و به سمت قابلیت‌های تمام صفحه‌نمایشی حرکت کرد. علاوه بر این قابلیت‌هایی نظیر فناوری تشخیص چهره امن را برای کاربر به ارمغان آورد که بسیاری از دستگاه‌های اندرویدی هنوز موفق به رقابت با آن نشده‌اند. همچنین نام این تلفن همراه با برچسب قیمتی 1000 دلاری همراه بود.
 
سؤالی که در اینجا مطرح می‌شود این است که آبا اپل واقعا نسل جدید تلفن‌های همراه خود را آیفون 11 می‌نامد یا همچنان به‌ضمیمه X پایبند خواهد ماند و از نام‌هایی مانند آیفون X2 و X2S استفاده خواهد کرد؟ مشکل اصلی اینجاست که نام آیفون "X" هنوز هم برای بسیاری از افراد گمراه‌کننده است و کمپانی اپل آن را آیفون 10 می‌خواند اما بسیاری آن را با نام اکس می‌شناسند.
 
احتمال دیگری وجود دارد که اپل آیفون‌های سال جاری را آیفون X (2020) نام‌گذاری کند. این کمپانی سابقا این کار را برای آیپدها و مک‌بوک‌ها کرده است و اگرچه برای بسیاری خوشایند نبود اما این استراتژی این روزها جا افتاده شده است. علاوه بر این می‌توان حدس زد که اپل به‌صورت کلی نام‌های قبلی را منقضی کرده و از گروه اسمی جدید برای خط تولید تلفن‌های همراه هوشمند سال جاری میلادی خود استفاده کند. درهرصورت باید منتظر بود و دید که اپل درنهایت چه تصمیمی در این رابطه اتخاذ می‌کند.
 
 
کد مطلب: 56842
برچسب ها: اپل آیفون موبایل
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام