کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

حالت محرمانه برای جیمیل به‌زودی عرضه خواهد شد

www.cnet.com , 25 خرداد 1398 ساعت 11:54

ایتنا- کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که در راستای ایجاد ساختار بهتر برای عملکرد امن کاربران ، حالت محرمانه جیمیل از تاریخ 25 ژوئن در اتوماسیون گوگل عرضه خواهد شد.


کمپانی گوگل به‌تازگی اعلام کرده است که در راستای ایجاد ساختار بهتر برای عملکرد امن کاربران ، حالت محرمانه  جیمیل از تاریخ 25 ژوئن در اتوماسیون گوگل عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم از Cnet، حالت محرمانه  جیمیل به‌عنوان حالت پیش‌فرض در ابزار اتوماسیون گوگل برای کسب‌ و کار عرضه خواهد شد و به کارکنان اجازه خواهد داد که برای ایمیل‌های ارسال‌شده در این حالت تاریخ انقضا تعریف کنند یا دسترسی به ایمیل‌ها را محدود کنند.
کاربران همچنین می‌توانند از گیرندگان درخواست کنند که برای مشاهده یک ایمیل، فرایند احراز هویت از طریق پیام متنی را تکمیل کنند.
 

 
 
همچنین VentureBeat در یک پست اعلام کرده است که: «علاوه بر این گیرندگان در حالت محرمانه  گزینه فوروارد کردن، کپی، پرینت یا دانلود محتواها و ضمیمه‌هایشان را در اختیار نخواهند داشت.»
حالت محرمانه که هم کنون به‌صورت بتا در دسترس است؛ در ماه اوت برای نرم‌افزار جیمیل شخصی سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد.
 
با این‌ حال باید به یاد داشت که اگرچه حالت محرمانه  از فوروارد، کپی، پرینت یا دانلود محتواهای ایمیلی که در این حالت ارسال می‌شوند جلوگیری می‌کند، اما همچنان گزینه اسکرین شات گرفتن در اختیار گیرنده‌ها هست و باید به این نکته توجه ویژه‌ای نشان داد.
با این وجود باید منتظر ماند و دید که رویکرد کاربران نسبت به این موضوع چطور خواهد بود و گوگل چطور می‌تواند این فریاند را با استفاده از بازخوردهای کاربران، بهینه‌سازی کند.
 


کد مطلب: 56828

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56828/حالت-محرمانه-جیمیل-به-زودی-عرضه-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir