۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۲۱

بهبود یادگیری ماشینی با پردازنده تلفن‌های همراه جدید ARM

ایتنا- کمپانی ARM قصد دارد که باعرضه تراشه‌هایی که عملکرد محاسبه هوشمندانه را تا 60 درصد افزایش می‌دهند، تجربه استفاده از هوش مصنوعی روی تلفن‌های همراه هوشمند را تا حد زیادی بهبود ببخشد.
بهبود یادگیری ماشینی با پردازنده تلفن‌های همراه جدید ARM
کمپانی ARM قصد دارد که باعرضه تراشه‌هایی که عملکرد محاسبه هوشمندانه را تا 60 درصد افزایش می‌دهند، تجربه استفاده از هوش مصنوعی روی تلفن‌های همراه هوشمند را تا حد زیادی بهبود ببخشد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، شرکت ARM  باعرضه واحد پردازش مرکزی Cortex-A77 وعده داده است که دستورالعمل در هر چرخه را نسبت به دستگاه‌هایی که از نسخه Cortex-A76 استفاده می‌کنند، 20 درصد افزایش دهد.
این کمپانی ادعا کرده است که این امر نه‌تنها عملکرد دستگاه‌های همراه را بیشتر خواهد کرد بلکه به تلفن‌های همراه  کمک خواهد کرد که با اطمینان بیشتری از پس فشار کاری یادگیری ماشینی برآیند.
 پردازنده ARM
 
استفان رزینگر به‌عنوان مدیر تعامل محصول ARM در این رابطه اظهار داشته است که: «موارد استفاده از یادگیری ماشینی روی تلفن‌های همراه پیچیده‌تر می‌شوند، پس در اختیار داشتن یک واحد پردازش مرکزی که بتواند از این درخواست محاسباتی رو به افزایش پشتیبانی کند حیاتی است. تنها برخی از این موارد استفاده در دستگاه‌هایی مانند دوربین‌های هوش مصنوعی، تشخیص صحنه بعدی، اسکن سه‌بعدی، تشخیص چهره، تشخیص صدا و یادگیری ماشینی در گیمینگ و واقعیت افزوده است.»
 
کمپانی ARM قصد دارد که با طراحی پردازنده گرافیکی Mali-G77 جدید خود که نسبت به نسخه قبلی‌اش 40 برابر قوی‌تر است، کاربری‌های هوش مصنوعی را افزایش بدهد.
این پردازنده قادر به اجرای عملکرد بهتر گیمینگ و کارآمدی بیشتر روی تلفن‌های همراه و دستگاه‌هایی از این قبیل خواهد بود.

همچنین Mali-G77 بهبود عملکردی 60 درصدی را در رابطه با یادگیری ماشینی وعده داده است که همین امر در صورت به وقوع پیوستن به بهبود شبکه عصبی و عملکرد استنتاجی هوش مصنوعی روی تلفن‌های همراه هوشمند، کمک شایانی می‌کند.
 
کد مطلب: 56802
برچسب ها: ARM تراشه
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام