کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

بررسی اثار خوانندگان موسیقی پاپ در سال 97

8 خرداد 1398 ساعت 10:40

موسیقی پاپ کشور در سال 97 شاهد حضور خوانندگان جدید و پررنگ شدن خوانندگان جدید بود که طی چند سال اخیر به لیست پرطرفدارترین خوانندگان ایرانی اضافه شده بودن.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



موسیقی پاپ کشور در سال 97 شاهد حضور خوانندگان جدید و پررنگ شدن خوانندگان جدید بود که طی چند سال اخیر به لیست پرطرفدارترین خوانندگان ایرانی اضافه شده بودن. همچنین تعداد از خوانندگان قدیمی تر موسیقی پاپ هم در این سال فعالیت های مثبتی در زمینه اثار موسیقی ایرانی داشته اند که در زیر به آنها میپردازیم.
 

احسان خواجه امیری
خواجه امیری پسر که زیر دست استاد بزرگی همچون ایرج پروش یافته است همیشه آثار خوبی در زمینه کاری خود ارائه میدهد آخرین اثر این خواننده در سال 97 به نام وقتی میخندی ارائه شد که محیطی شاد داشت و همراه موزیک ویدیو خود یکی از آثار پربازدید شدن.
همچنین خواجه امیری در آخرین روزهای سال 97 آلبوم جدید خودش با نام شهر دیوونه را روانه بازار موسیقی کشور کرد.
 
بابک جهانبخش
بابک جهانبخش همیشه یکی از پرطرفدارترین خواننده های ایرانی بوده که کنسرت های فراوان او با استقبال عالی رو به رو میشود. این خواننده که اخیرا آلبومی ارائه نکرده است در سال 97 هم چند ترک زیبا از خود منتشر کرده است که آخرین آنها با نام زیبای بی تاب بسیار مورد استقبال قرار گرفت.
این خواننده در کل تا به حال 10 آلبوم منتشر کرده است که خودش امار خوبی برای یک خواننده به حساب میاد.
 
حمید هیراد
حمید هیراد که خواننده جدید موسیقی پاپ کشور به حساب میاد در شروع همکاری های خوبی با گروه پازل بند داشت و به سرعت به شهرت رسید اما در سال 97 با حاشیه های زیادی روبرو شد از جمله لب خوانی در کنسرتش که باعث انتقاد های زیادی از او شد. اما با این حال همه این ها باعث نشده تا این خواننده طرفداران پر تعداد خودش را از دست بدهد و همچنان کنسرت های او خوب میفروشد.
آخرین اثر این خواننده در سال 97 آهنگ کدئین بود که باز هم با توجه به نداشتن شعر قوی کمی مورد انتقاد قرار گرفت.
 
بهنام بانی
بهنام بانی یکی از خوانندگانی بود که به شدت سریع معروف شد و طرفداران زیادی رو جذب خودش کرد و تعداد کنسرت های زیادی رو در سال 97 برگزار کرد.
او که به خاطر داشتن سبیل به شدت مورد استقبال قرار گرفت این روز ها کمی کم کار شده و آخرین آهنگ او در سال 97 آهنگ تویی انتخابم بوده است.
 
علی زند وکیلی
علی زند وکیلی یکی از قویترین خوانندگان این روزهای موسیقی کشور است که البته در سبک پاپ سنتی فعالیت میکند بیشتر اما هم کنسرت های خوبی برگزار میکند و هم طرفداران زیاد خاص خودش را دارد.
این خواننده که سواد موسیقی بالایی دارد همیشه آثار فاخر و قوی ارائه میدهد در سال 97 هم تک ترک های خوبی منتشر کرد که آخرین آنها آهنگ جاده شب بوده است.
 
محسن چاوشی
و اما آقای خاص موسیقی پاپ محسن چاوشی که طرفداران فوق العاده زیادی دارد و کارهای فوق العاده زیبایی رو به مارکت موسیقی ایران ارائه میدهد این روزها آنچنان هم بیکار نیست و حتی تیتراژهایی هم برای برنامه های مختلف تلویزیون هم خوانده.
آخرین اثر این خواننده در سال 97 تیتراژ فیلم ژن خوک بوده به نام حلالم کن. این خواننده تا به امروز هیچ کنسرتی برگزار نکرده است و همین موضوع باعث شده تا بعضی ها شایعه کنند این خواننده از صدای مصنوعی استفاده میکند.
 
دانلود آهنگ جدید این خوانندگان از سایت نیک موزیک
 


کد مطلب: 56782

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56782/بررسی-اثار-خوانندگان-موسیقی-پاپ-سال-97

ايتنا
  https://www.itna.ir