کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خرید سرور مجازی NVME بلوسرور

8 خرداد 1398 ساعت 9:20

سرور مجازی یا همان ، VPS یا Virtual Private Server یک اصطلاح در زمینه هاستینگ و ارایه خدمات اینترنتی است که به ماشین مجازی گفته میشود که توسط یک سرور اختصاصی یا واقعی که روی اون مجازی سازی انجام شده، به چند سرور با منابع کوچیکتر تقسیم شده.


---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



با گسترش استفاده اینترنت عموما همه کاربران دنبال راه اندازی وبسایت، اپلیکیشن موبایل، ربات هستند، به همین جهت انتخاب یک سرویس مناسب از مهم ترین نکات برای انتخاب سرویس دهنده است.
اگه از سرویس های هاست اشتراکی استفاده میکنین و بازدید سایتتون بالا هست، یا سرویس های ربات در هاست اشتراکی راه اندازی کردین و با توجه به اینکه در هاست اشتراکی، منابع کمی در اختیار سایت شما قرار میگیره و دیگه جوابگوی سایت و ربات شما نیست، دیگه هاست اشتراکی مناسب سایت و خدمات شما نیست و در اینجا نیاز دارین که کیفیت خدمات و سرعت سایتتون رو بهتر کنین و به همین خاطر باید به سرویس دیگه ای فکر کنین، سرور مجازی با داشتن منابع بالاتر و اختصاصی تر به کمک سایت شما میاد.
اگر سایتی دارین که به اندازه تهیه سرور اختصاصی براتون بزرگ نیست و هزینش زیاد هست و از اون طرف هم هاست های معمولی جوابش رو نمیده، باید اقدام به خرید VPS کنین.

سرور مجازی که تهیه میکنین دارای منابع اختصاصی است و همه منابعی که به شما تخصیص داده شده توسط سرور شما استفاده خواهد شد، همچنین باتوجه به اینکه سرور دست شما هست، امنیت بالاتری خواهید داشت.
لوکیشن سرور مجازی های بلوسرور در حال حاضر در 2 لوکیشن آلمان و فنلاند است، با توجه به اینکه هارد استفاده شده از نوع NVME است و سرعت لینک ارتباطی این سرورها بسیار بالا است از نظر گوگل یک امتیاز مثبت برای شما است، چون Crawler یا خزنده های گوگل سریعتر سایت شمارو مورد بررسی قرار میدهند و این سریعتر بودن به معنی این هست که از نظر گوگل سایت شما سریع است و امتیاز خوبی خواهد داشت.
 
سرور مجازی یا همان ، VPS یا Virtual Private Server یک اصطلاح در زمینه هاستینگ و ارایه خدمات اینترنتی است که به ماشین مجازی گفته میشود که توسط یک سرور اختصاصی یا واقعی که روی اون مجازی سازی انجام شده، به چند سرور با منابع کوچیکتر تقسیم شده میگویند. اما با توجه به فراگیر شدن اینترنت و افزایش نیاز به تهیه سرور مجازی در بین کاربران و فراوانی سرویس دهندگان سرور مجازی که و خدمات میزبانی وب وجود دارن ، کاربران باید سرویس های باکیفیت و پشتیبانی ، آپتایم سرورهارو ملاک خرید سرور مجازی خود قرار دهند، در این مقاله گوشه ای از این موارد رو بررسی میکنیم.
 
کیفیت سرور مجازی و راضی بودن کاربر و انتخاب سرویس مناسب از مهمترین ویژگی های تهیه سرور است، یکی از شاخصه هایی که میتوان برای کیفیت سرور انتخاب کرد، خرید سرور مجازی NVME است که عملکرد استفاده از سرور را حدود 25 برابر، حداقل بیشتر از سایر سرور ها خواهد کرد.
از مزایای بلوسرور میتوان به : خدمات متنوع و با کیفیت ، ارائه سرور مجازی و اختصاصی ، ایمنی بالا سرویس ها و قیمت بسیار مناسب ، سخت افزارهای جدید ، پشتیبانی قوی نام برد.
 
دیتاسنتر هتزنر یکی از بزرگترین و شناخته ترین دیتاسنترها اروپایی دردو لوکیشن آلمان و فنلاند است که با ارایه خدمات باکیفیت در ارایه سروراختصاصی، سرور مجازی و سرویس های هاستینگ توانسته به محبوبیت بسیار بالایی مخصوصا در ایران دست پیدا کنه.
این شرکت آلمان رابطه بسیار خوبی با کاربران ایرانی داره و همچنین پشتیبانی بسیار خوب ، آنلاین و سریعی داره و با فراهم کردن شبکه مناسب توانسته پایداری خیلی خوب و محبوبیت خوبی در بین کاربران ایرانی داشته باشد ، از جمله مزایای این دیتاسنتر میتوان به ، ارایه سخت افزارهای بروز ، پینگ بسیار مناسب به ایران ، سرعت پورت خوب ، پشتیبانی مناسب نام برد.

برای تهیه سرور ، میتونین به سایت بلوسرور blueserver.ir مراجعه کنین و پلن های سایت رو مشاهده کرده و با پشتیبانی مشاوره خرید انجام بدین.
 


کد مطلب: 56781

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56781/خرید-سرور-مجازی-nvme-بلوسرور

ايتنا
  https://www.itna.ir