۰
plusresetminus
شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۵۱

عرضه نخستین لپ‌تاپ چوبی جهان توسط اچ‌پی

ایتنا- کمپانی اچ‌پی سری جدید لپ‌تاپ‌های خود را با تمرکز بر زیبایی ظاهری با طراحی چوبی و چرمی به بازار عرضه خواهد کرد.
عرضه نخستین لپ‌تاپ چوبی جهان توسط اچ‌پی
کمپانی اچ‌پی سری جدید لپ‌تاپ‌های خود را با تمرکز بر زیبایی ظاهری با طراحی چوبی و چرمی به بازار عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، کمپانی اچ‌پی به‌تازگی و در طی کنفرانس کامپیوتکس 2019 از سری جدید لپ‌تاپ‌های چوبی را برای مدل Envy رونمایی کرد.
این سری از لپ‌تاپ‌ها که تاچ پد و نوار پایینی آن‌ها از روکش چوبی ساخته‌شده است زیبایی خاصی را به بدنه فلزی آنها القا کرده است. اچ‌پی قرار است تا این لپ‌تاپ‌ها را در پاییز به بازار عرضه کند اما از قیمت دقیق آن‌ها هنوز خبری به دست نیامده است.
 
علاوه بر این کمپانی اچ‌پی پس از عرضه نسخه نهایی سری Spectre Folio در پایان سال 2018، از طراحی چرمی برای رقبای مایکروسافت سرفیس یعنی لپ‌تاپ Elite x2 G4 جدایی‌پذیر استفاده خواهد کرد.
این لپ‌تاپ همچنین از فناوری حریم خصوصی صفحه‌نمایش این کمپانی به نام Sure View بهره برده است و قرار است تا در ماه اوت با قیمت پایه 1500 دلار به بازار عرضه شود.
 
 
 
البته خلاقیت‌های اچ‌پی در عرضه لپ‌تاپ‌ها به زیبایی ظاهری محدود نخواهد شد و دستگاه‌های دیگر این کمپانی خوش‌نام با زیبایی کمتر و عملکرد بهتر به بازار عرضه خواهند شد.
اچ‌پی لپ‌تاپ‌های زدبوک 15 و 17 خود را با صفحه‌نمایش 4K جدیدی به نام Dreamcolor با وسعت DCI-P3 و پردازنده گرافیکی Quadro RTX 5000 انویدیا مزین کرده است. البته این پردازنده برای قرارگیری در سیستم‌های ظریف‌تر طراحی شده است اما می‌تواند به بهبود عملکرد باتری دستگاه‌های بزرگ‌تری مثل زدبوک ها نیز کمک کند.
 
وجود قابلیت‌های واقعیت مجازی روی این سری از زدبوک های تجاری اچ‌پی درواقع نشان از علاقه این بازار به این فناوری دارد.
اچ‌پی البته استراتژی قبلی واقعیت مجازی خود را دوباره زنده کرده است و به‌جای تکیه‌بر دسکتاپ Omen X سعی داشته است تا خط تولید تجاری را با خط تولید مصرف‌کننده ترکیب کرده و با باطل کردن برند گیمینگ Omen X با طراحی سطح پایین‌تر به‌سوی برند VR Backpack حرکت کند.
 
کد مطلب: 56773
برچسب ها: اچ پی لپ تاپ
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام