۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۹

نزاع هواوی و آمریکا به بسته‌های پستی هم رسید!

ایتنا - هواوی ادعا می‌کند شرکت پستی «فداکس» بسته‌های این شرکت را بدون اجازه به مقصد نرسانده و به آمریکا منتقل کرده است. حال آنکه فداکس ادعا می‌کند این موارد اشتباه در انتخاب مسیر بوده است.
نزاع هواوی و آمریکا به بسته‌های پستی هم رسید!


به گزارش ایتنا از مهر، جدال هواوی با آمریکا به سرعت در حال گسترش است. درهمین راستا شرکت هواوی مشغول بررسی روابط خود با فد اکس است. هواوی ادعا می‌کند این شرکت پستی بدون هیچ دلیل دوبسته که قرار بوده به دفاتری در کشورهای آسیایی ارسال شوند را به آمریکا انتقال داده است. همچنین طبق ادعای هواوی، شرکت فد اکس تصمیم داشته مقصد دو بسته دیگر این شرکت را نیز تغییر دهد.

به گفته هواوی، فداکس دوبسته که از ژاپن به مقصد چین ارسال شده را به آمریکا منتقل کرده است. همچنین سعی داشته دو بسته که از دفاتر هواوی در ویتنام ارسال شده را نیز به آمریکا منتقل کند. تمام این انتقالات بدون مجوز انجام شده است. هواوی در همین راستا تصاویری از سوابق ردیابی بسته‌های پستی در فد اکس را نیز در اختیار دارد.

هرچند رویترز اعلام کرده نمی‌تواند صحت مدارک موجود در این زمینه را تأیید کند، اما فداکس از اظهار نظر در این باره خودداری کرده است.
به گفته هواوی این چهار بسته حاوی اسناد هستند و هیچ فناوری در آنها وجود ندارد.

البته پس از پیگیری، سخنگوی هواوی اعلام کرد یک بسته از مبدا ویتنام روز جمعه دریافت شده و بسته دیگر نیز در مسیر مقصد است. سخنگوی این شرکت در این باره گفت: بسته‌های پستی ارسالی اسناد تجاری بوده اند و به مقصد خود نرسیده اند. این بسته‌ها به آمریکا منتقل شده اند. چنین روندی از اعتماد ما می‌کاهد.

موری دانهو سخنگوی فداکس اعلام کرده مسیر بسته به طور اشتباه تنظیم شده و دولت آمریکا درخواستی مبنی بر تغییر مسیر آن نداشته است. او در این باره افزود: این اختلال مربوط به تعداد اندکی از بسته‌های پستی است. ما از اختلالات در ارسال تمام بسته‌های پستی مطلع هستیم و به طور مستقیم با مشتریان همکاری می‌کنیم.
کد مطلب: 56763
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام