کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

سونی اعلام کرد که پلی‌استیشن 5 به‌طور شگفت‌آوری نیرومند خواهد بود

سايت خبری ايتنا , 11 خرداد 1398 ساعت 17:22

ایتنا- سونی به‌تازگی اعلام کرده است که نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن به دلیل عملکرد گرافیکی بهبودیافته و سیستم ابری اصلاح‌شده، گیم پلی جالب‌توجه و عملکرد آنلاین یکپارچه خواهد داشت.


شرکت سونی به‌تازگی اعلام کرده است که نسل بعدی کنسول پلی‌استیشن به دلیل عملکرد گرافیکی بهبود یافته و سیستم ابری اصلاح‌شده، گیم پلی جالب‌توجه و عملکرد آنلاین یکپارچه خواهد داشت.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، سونی در راستای ارائه استراتژی شرکت خود در ویدئویی که توسط تاکاشی موچیزوکی به‌عنوان خبرنگار وال‌استریت ژورنال ضبط شده بود، سرعت این کنسول جدید را در مقایسه با پلی‌استیشن 4 به نمایش درآورد و نشان داد که این کنسول در زمان بارگذاری و اجرای صحنه‌های پیچیده تا 10 برابر نسبت به پلی‌استیشن 4 قوی‌تر است.
 

 پلی استیشن 5 کنسول بازی PS5
 
البته همان‌طور که می‌دانید سونی به‌تازگی همکاری ویژه‌ای را با کمپانی مایکروسافت در راستای بهبود ساختار ابری PlayStation Now آغاز کرده است.

مطابق گزارش رسانه‌ها، ماه گذشته این کمپانی اعلام کرد که پلی‌استیشن 5 از پردازنده نسل سوم و هشت هسته‌ای Ryzen کمپانی AMD بهره خواهد برد که با معماری 7 نانومتری ساخته شده است.
این پردازنده با پردازنده گرافیکی سفارشی Radeon Navi همراه خواهد شد که از فناوری ردیابی اشعه پشتیبانی می‌کند.
 
قدرت پلی‌استیشن 5 نسبت به نسخه قبلی خود بر هیچ‌کس پوشیده نیست، اما با این‌ حال به نظر می‌رسد که سونی با کاربردی کردن این سطح از عملکرد و ایجاد تحولی عظیم در میزان هیجان تولیدشده توسط بازی‌های کامپیوتری این کنسول دچار مشکل است.
از طرفی قیمت در نظر گرفته‌شده برای این کنسول نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
 


کد مطلب: 56747

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56747/سونی-اعلام-پلی-استیشن-5-به-طور-شگفت-آوری-نیرومند-خواهد

ايتنا
  https://www.itna.ir