کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

شکل واقعی اپل‌کارت چگونه است؟

7 خرداد 1398 ساعت 13:52

ایتنا- شرکت اپل در ماه مارس از اپل کارت رونمایی کرد. بنابر اعلام شرکت اپل، این کارت نوعی کارت اعتباری است که عمدتاً از تینانیوم ساخته شده است.


شرکت اپل در ماه مارس از محصول جدید رونمایی کرد. این محصول اپل‌کارت نام دارد و نوعی کارت اعتباری محسوب می‌شود. جنس این کارت از تینانیوم است.
کارت‌های اعتباری که از جنس مواد فلزی هستند، متعلق به افراد با رده‌های بالا هستند ولی شرکت اپل تصمیم دارد که این کارت را در اختیار تمامی افراد قرار دهد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از اوبرگیزمو، بسیاری از افراد از وجود چنین کارتی شگفت‌زده شده‌اند و نمی‌دانند که کارایی و فایده این کارت در زندگی افراد به چه صورت خواهد بود.
بن‌گسکین یکی از کارمندان شرکت اپل طی توییتی اعلام کرد که این شرکت دارد کارت مذکور را به صورت داخلی و در بین کارکنان خود توزیع می‌کند. وی در کنار این توییت، تصاویری از شکل و ظاهر این کارت هم منتشر کرد.
 
گسکین، تصاویر مربوط به این کارت‌ها را ویرایش کرده بود تا نام کارمند اپل را از عکس حذف کند و از هویت و مشخصات این فرد محافظت نماید. با وجود ویرایش‌هایی که روی تصویر انجام شده بود ولی باز هم ظاهر کارت کاملا مشخص بود و می‌شد تشخیص داد که این کارت چه شکلی دارد.

 اپل کارت

همانطور که بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران از شرکت اپل انتظار داشتند، اپل کارتی شفاف و کوچک را به بازار عرضه کرد.
این کارت به گونه‌ای طراحی و ساخته شده است که ممکن است در نگاه اول متوجه نشوید که جنس آن از تیتانیوم است.
 
شیوه بسته‌بندی و آرایش کارت به گونه‌ای انجام شده است که اگر دقت کنید به راحتی متوجه می‌شوید که مشابه ایرپادها بسته‌بندی شده است.
این سرویس، خدمات بسیار زیادی را به کاربران ارائه می‌دهد. هدف اپل از عرضه چنین کارتی افزایش بهره‌وری، کاهش نرخ بهره و ایجاد فضای مالی امن برای کاربران است.
 


کد مطلب: 56732

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56732/شکل-واقعی-اپل-کارت-چگونه

ايتنا
  https://www.itna.ir