۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۰۶

سوئیت‌های هتل آزادی چه امکاناتی دارند؟

50 سوئیت هتل آزادی تهران به جز امکانات عمومی نظیر یخچال، تلویزیون LCD، سیستم تهویه هوا، تلفن، صندوق امانات، حمام، سرویس روزانه اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و مبلمان که از ملزومات یک هتل پنج ستاره است از امکانات دیگری برخوردارند که به تفصیل برای شناخت بیشتر شما شرح داده خواهد شد.
سوئیت‌های هتل آزادی چه امکاناتی دارند؟
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



در هر هتلی، شناخت امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های آن، به انتخاب دقیق اتاق و یا سوئیت با در نظر گرفتن بودجه و خدمات ارائه شده، کمک خواهد کرد. هتل آزادی یکی از هتلهای تهران است که اگر بودجه اقامت در آن را داشته باشید، خدمات بسیار خوبی را به شما ارائه خواهد داد، خصوصا سوئیت‌های هتل آزادی تهران بسیار راحت هستند و اجاره آن راحتی شما را در این هتل تضمین خواهد کرد. به طور کلی هتل پارسیان آزادی دارای 432 اتاق و 50 سوئیت است، که این اتاق‌ها و سوئیت‌ها از نظر اقامت در هفت رده طبقه‌بندی می‌شوند، این طبقه بندی به شرح زیر است:

       - اتاق استاندارد
       - تویین/ دبل
       - سوئیت جونیور
       - سوئیت رویال
       - سوئیت دوبلکس
       - سوئیت پرزیدنتال
       - اتاق ویژه معلولین

50 سوئیت هتل آزادی تهران به جز امکانات عمومی نظیر یخچال، تلویزیون LCD، سیستم تهویه هوا، تلفن، صندوق امانات، حمام، سرویس روزانه اتاق، سرویس بهداشتی فرنگی و مبلمان که از ملزومات یک هتل پنج ستاره است از امکانات دیگری برخوردارند که به تفصیل برای شناخت بیشتر شما شرح داده خواهد شد.
 


 سوئیت جونیر هتل آزادی
این سوئیت‌ها پنجاه متری در طبقات سوم تا بیست و چهارم هتل آزادی تهران واقع شده‌اند و در آن‌ها امکان استفاده از اینترنت 4 مگابایت بر ثانیه به طور وایرلس یا با سیم وجود دارد. همچنین بوفه صبحانه و کلوپ ورزشی برای کسانی که سوئیت جونیر هتل را رزرو کرده‌اند رایگان است.
سوئیت جونیر با فضای کافی برای یک تا سه نفر طراحی شده و شامل یک سالن نشیمن، اتاق خواب، یخچال مینی بار، خود مینی بار، میزکار، میزعسلی، آباژور، جا کفشی، سیستم اطفای حریق، پنجره دو جداره، دو تلویزیون IPTV چهل و دو اینچی، کمد دیواری، تلفن، سیستم تهویه، صندوق امانات و سیستم انتقال پخش صوت تلویزیون در سرویش بهداشتی و چای ساز است.
نمای اتاق می‌تواند به انتخاب شما، شهر تهران یا کوهستان باشد.
قیمت اجاره این سوئیت (در سال 1397) بدون تخفیف، شبی یک میلیون و سی صد و هفتاد هزار تومان است.

سوئیت رویال هتل پارسیان آزادی
سوئیت‌های رویال که امکان رزرو آن‌ها در طبقه بیست و دوم و یا بیست و سوم وجود دارد، 56 متری است و برای استفاده راحت یک تا دو نفر طراحی شده است. همچنین مثل سوئیت جونیور امکان استفاده از بوفه صبحانه، کلوپ ورزشی و اینترنت به صورت رایگان وجود دارد.
این سوئیت علاوه بر امکانات سوئیت جونیور، از امکاناتی مثل آشپرخانه، دو سرویس بهداشتی، میز آرایش و کتابخانه‌ای کامل در اتاق خواب بزرگش برخوردار است. چشم انداز اتاق هم مانند سوئیت جونیر رشته کوه‌های البرز یا شهر تهران و برج میلادش خواهد بود.
برای اجاره این سوئیت در هتل آزادی، بدون تخفیف، یک میلیون و نهصد هزار توان خواهید پرداخت.

سوئیت دوبلکس هتل آزادی تهران
تنها شش سوئیت 70 متری دوبلکس در طبقات بالایی هتل موجود است. در این سوئیت هم استفاده از اینترنت نامحدود، صبحانه برای دو نفر و کلوپ ورزشی رایگان است.
این سوئیت دارای اتاق کار در طبقه پایین با میز جلسات کوچک و همچنین یک آشپزخانه کوچک است. در طبقه دوم سرویس‌ خواب و نشیمن قرار دارد. هر طبقه دارای سرویس بهداشتی مجزای خود بوده و تمام امکانات سوئیت رویال را نیز دارا است. چشم‌انداز اتاق‌ها را هم می‌توانید بین رشته کوه البرز و برج بلند تهران و شهرش انتخاب کنید.
سوئیت دوبلکس نسبت به رویال با توجه به امکانات بیشتر، دارای قیمت بالاتری است و بدون تخفیف قیمت هر سوئیت تقریبا دو میلیون پانصد هزار تومان است.
سوئیت پرزیدنت
این سوئیت بدون شک بهترین سوئیت هتل پارسیان آزادی است. سوئیت 215 متری پرزیدنت، که در بالاترین طبقات هتل قرار دارد. علاوه بر دارا بودن تمامی امکانات سوئیت‌های بالا، از یک دفتر کار مجزا، دو اتاق خواب مجهز، اینترنت 20 مگابایت بر ثانیه نامحدود، صبحانه رایگان و میزبانان اختصاصی VIP برخوردار است.
این سوئیت دارای سه سرویس بهداشتی است، از امکاناتی مانند، اتاق پرو، جکوزی، چهارتلویزیون IPTV، سالن پذیرایی، سالن نشیمن، سالن غذاخوری، کمد‌های دیواری، پرده کنترلی و دو میز آرایش است. این سوئیت برای استفاده بهینه برای 4 نفر طراحی شده است. چشم انداز اتاق شما نیز کوه یا شهر خواهد بود.
اجاره سوئیت پرزیدنت، شبی پنج میلیون و چهارصد هزار تومان بدون تخفیف است.

 


البته در طول سال تخفیفاتی حتی بالای 40 درصد برای اجاره این سوئیت‌ها و اتاق‌ها ارائه می‌شوند و با رزرو از طریق جاباما با داشتن تعداد 27 تا 450 سکه می‌توانید میزان هزینه را بین 30 تا 500 هزارتومان کاهش دهید. انتخاب هر یک از این سوئیت‌ها به جز بودجه شما، به هدف شما از اقامت در شهر تهران و یا تعداد نفرات شما بستگی خواهد داشت. امکان رزرو اینترنتی و دریافت سریع واچر، موجود بودن اتاق را در وقت مراجعه تضمین خواهد کرد.

 
کد مطلب: 56651
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام