۰
plusresetminus
شنبه ۴ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۴۲

گیتهاب Package Registry را برای تولید آسان بسته‌ها از کد شما عرضه می‌کند

حساب‌های گیتهاب به سختی قابل کرک هستند، و از حفاظت‌ها و ارتقاهای راستی‌آزمایی دومرحله‌ای در برابر حملات بروت‌فرس، لاگینگ فعالیت و سایر موارد بهره می‌برد.
گیتهاب Package Registry را برای تولید آسان بسته‌ها از کد شما عرضه می‌کند

وب‌سایت میزبانی کد گیتهاب به تازگی یک سرویس جدید را برای مشتریانش اعلام کرده که راهی آسان برای تولید «پکیج‌ها» از کدشان در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌دهد.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از zdnet، پکیج‌ها آرشیوهای تنظیم شده ویژ‌ه‌ای هستند که توسط پکیج منیجرها قابل نصب هستند؛ پیکج منیجر نرم‌افزار ویژه‌ای است که بارگیری کتابخانه‌ها و ماژول‌های درون پروژه‌های کدینگ را ساده‌سازی می‌کند.
 
قابلیت جدید گیتهاب (که پکیج رجیستری گیتهاب نامیده می‌شود) از تولید پکیج‌ها برای پکیج منیجرهایی از این قبیل پشتیبانی خواهد کرد:
- npm  (جاوااسکریپت)
- Maven  (جاوا)
- RubyGems (Ruby)
- NuGet (.NET)
- Docker images (برای نرم‌افزار مجازی‌سازی سیستم عامل داکر)
 
سیمینا پاسات مدیر محصولات گیتهاب در یک پست بلاگ این شرکت اعلام کرد که پکیج منیجرهای دیگر نیز در آینده مورد پشتیبانی قرار خواهند گرفت.
 
یک برگه (تب) جدید به رابط کاربری گیتهاب اضافه خواهد شد که در آن یک حساب یا پکیج‌های سازمانی در آن لیست خواهد شد.
 
 
 
پکیج رجیستری جدید گیتهاب از پیش‌انتشار نیز پشتیبانی خواهد کرد، از این رو سازمان‌ها و جوامع منبع‌باز می‌توانند، پیش از انتشار یک ورژن عمومی، به صورت درون سازمانی پکیج‌ها را با کارکنان و دیگر اعضای همکارشان در پروژه تست کنند.
 
وقتی یک پکیج عمومی از کد منبع پروژه گیتهاب تولید شود، آن پروژه، به صورت اختصاصی، بر روی گیتهاب قابل میزبانی شدن خواهد بود، یا به سمت یک زیرساخت مدیر پکیج عمومی جهت‌دهی می‌شود.
 
مزایای استفاده از پکیج رجیستری جدید گیتهاب
گیتهاب در اینجا راهی آسان‌تر برای تولید این پکیج‌ها ارائه می‌کند، و یا، به طور اختیاری، آنها را از سایتش برای شرایطی توزیع می‌کند که نیاز به هاستینگ پکیج خصوصی دارند.
 
همچنین، علاوه بر میزبانی خصوصی و فرایند تولید پکیج اتومات شده، مزایای دیگری نیز در استفاده از سرویس جدید گیتهاب وجود دارد، همچون قابلیت‌های امنیتی گسترده این شرکت.
 
این شامل برخورداری از قابلیت کنترل کل جریان یک پروژه از ابتدای آن، کدینگ، و انتشارش می‌شود.
کنترل کل این فرایند تنها از حساب‌های گیتهاب، بدون نیاز به سوئیچ کردن به پروفایل npm، RubyGems یا Maven ، نقاط ورودی را کاهش می‌دهد که ممکن است با سوء استفاده از وضعیت محصول یک پروژه را مسموم کنند.
 
حساب‌های گیتهاب به سختی قابل کرک هستند، و از حفاظت‌ها و ارتقاهای راستی‌آزمایی دومرحله‌ای در برابر حملات بروت‌فرس، لاگینگ فعالیت و سایر موارد بهره می‌برد.
 
کد مطلب: 56617
برچسب ها: گیتهاب
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام