۰
plusresetminus
جمعه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۶

خودروهای تسلا می‌توانند خودشان را عیب‌یابی نموده و در صورت نیاز قطعه پیش‌سفارش دهند

ایتنا - شاید این ویژگی منحصر‌به‌فرد خودروی تسلا را بتوان به بیماری تشبیه کرد که پزشک را دور بزند و مستقیما به داروخانه برود!
هنر خودروی منحصر‌ به‌فرد تسلا، عیب‌یابی خودکار!
تسهلا بی‌سر و صدا چند قابلیت جالب را در روزهای اخیر ارائه نموده که باعث تسهیل دریافت آپدیتهای نرم‌افزاری توسط مالکان تسلا می‌شود، و در صورتی که مشکلی پیش بیاید خودرویشان تعمیر شود.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، وبسایت Electrek  نوشت که خودروهای تسلا اکنون می‌توانند خود را عیبیابی کنند، و در صورت لزوم قطعات را از یک مرکز سرویس تسلا پیش‌سفارش دهند.
 
برخی از کاربران یک پیغام جدید را بر روی صفحه اصلی تسلایشان دیده‌اند مبنی بر اینکه «یک وضعیت غیرمنتظره شناسایی شده است» و اینکه یک «قطعه تعویضی به مرکز سرویس تسلای مرجح شما پیش‌ارسال شده است». از کاربر خواسته می‌شد که از اپ موبایل تسلا یا حساب تسلای خود برای زمانبندی یک بازدید سرویس استفاده کند.
 
تسلا این قابلیت جدید را در یک توئیت تایید نمود.
 
این شرکت، در اکانت توئیتری خود (@Tesla) ، گفت که: «در خودروهای ما وضعیت برخی قطعات زیر نظر گرفته می‌شود تا شما از نیاز به تعویض و قطعات دیگر پیش از بازدید سرویس بعدیتان مطلع شوید. درست مثل اینکه پزشک را دور بزنید و مستقیما به داروخانه بروید».
 

با اینکه وجود مشکل در خودرویتان خبر خوبی برای شما نیست ولی اینکه خودرو بتواند مشکل را تشخیص دهد و تعمیر را برای شما آسان کند واقعا دلگرم‌کننده است.
 
اخیرا ایلان ماسک مدیرعامل تسلا یک قابلیت جدید دیگر را برای خودروهای تسلا تایید کرد: تنظیماتی برای دریافت آپدیتهای نرم‌افزاری به محض قابل دسترسی شدن آنها.
 
این تنظیمات جدید در مسیر ذیل قابل مشاهده است:
Controls - Software - Software Update Preference  - Advanced
 
 
کد مطلب: 56592
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام