کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

گزارش توییتر درخصوص دریافت اطلاعات کاربران از سوی دولت آمریکا منتشر شد

22 ارديبهشت 1398 ساعت 10:25

ایتنا -بر اساس گزارشی که توسط توئیتر منتشر شده، حدود یک سوم درخواست‌های ارسالی برای این شبکه اجتماعی به منظور دریافت اطلاعات کاربران مربوط به دولت آمریکا بوده است.



این گزارش که درخواست‌های ارائه شده به توئیتر در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ را در بر می‌گیرد، نشان می‌دهد تعداد کل درخواست‌های ارسالی برای توئیتر طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۶ درصد کاهش یافته است.

بر همین اساس توئیتر در مجموع ۶۹۰۴ گزارش برای دریافت اطلاعات ۱۱۱۱۲ حساب کاربری دریافت کرده است. در این میان دولت آمریکا با ارسال ۲۰۹۲ درخواست به منظور دریافت اطلاعات ۳۸۶۰ حساب کاربری در رتبه اول بوده است.
توئیتر ۳۰ درخواست برای افشای اطلاعات حساب‌های کاربری ۱۰۸ نفر از مشترکان سرویس به اشتراک گذاری ویدئوی پریسکوپ هم دریافت کرده که به ۴۰ درصد از این درخواست‌ها پاسخ مثبت داده است.

به گزارش ایتنا از مهر، توئیتر در مجموع ۱۶۶۵۱۳ حساب کاربری را در نیمه دوم سال ۲۰۱۸ به حالت تعلیق درآورده که علت این امر ترویج تروریسم از طریق این حساب‌ها عنوان شده است. این رقم نسبت به مدت مشابه قبلی ۱۹ درصد کاهش نشان می‌دهد. همچنین ۴۵۸۹۸۹ حساب کاربری هم به علت انتشار مطالب هرزه نگارانه در ارتباط با کودکان تعلیق شده اند.


کد مطلب: 56581

آدرس مطلب: https://www.itna.ir/news/56581/گزارش-توییتر-درخصوص-دریافت-اطلاعات-کاربران-سوی-دولت-آمریکا-منتشر

ايتنا
  https://www.itna.ir