۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۲۶

معرفی گوشی‌های Pixel 3a و Pixel3a XL توسط گوگل

ایتنا - گوگل از دو موبایل میان رده رونمایی کرده است که نمایشگرهای ۵.۶ و ۶ اینچی دارند. دوربین پشتی دستگاه‌ها ۱۲.۲ و دوربین جلویی آنها نیز ۸ مگاپیکسل است.
معرفی گوشی‌های  Pixel 3a و Pixel3a XL توسط گوگل

گوگل در کنفرانس I/O ۲۰۱۹، از ۲ موبایل Pixel 3a و Pixel3a XL رونمایی کرد. همانطور که پیش بینی می‌شد هر دو این موبایل‌ها میان رده هستند. این دستگاه‌ها دوربین‌های با کیفیتی دارند اما سخت افزار آنها مانند گوشی «پیکسل ۳» لوکس نیست.

به گزارش ایتنا از مهر، دوربین پشتی این دستگاه‌ها ۱۲.۲ مگاپیکسل است و قابلیت‌هایی مانند عکسبرداری پرتره و HDR+ دارد. جلوی دستگاه‌ها یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی قرار دارد. وضوح نمایشگرها نیز اندکی کمتر از موبایل رده بالای پیکسل ۳ است.
علاوه بر این موارد بدنه دستگاه‌ها از پلاستیک ساخته شده و به جای تراشه اسنپ دراگون ۸۴۵، از اسنپ دراگون ۶۷۰ در آنها استفاده شده است.

اندازه نمایشگر هر دو دستگاه تقریباً مشابه است. موبایل Pixel 3a یک نمایشگر ۵.۶ اینچی «او ال ای دی»، ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دارد. همچنین با فشار دادن کناره‌های دستگاه می‌توان به آن دستور داد.
از سوی دیگر موبایل Pixel۳a XL نمایشگری ۶ اینچی دارد و تراشه اسنپ دراگون ۷۱۰ در آن به کار رفته است. همچنین روی نمایشگر هیچکدام از دستگاه‌ها بریدگی وجود ندارد و جک هدفون در هر دو دستگاه نیز دیده می‌شود.

قیمت Pixel 3a به میزان ۳۹۹ دلار و Pixel3a X نیز ۴۷۹ دلار اعلام شده است. این قیمت‌ها در حقیقت نصف بهای موبایل‌های سری Pixel۳ است.
کد مطلب: 56533
نام شما
آدرس ايميل شما


آرش
feedback
Romania
عالیه، من که حتماً به زودی در کنار آیفون هشت ام یدونه ازینا میگیرم.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام